Inkluzivna pedagogika
Partnerstvo s starši in okoljem
UČNI NAČRT PREDMETA | |||||||||||||||||
Predmet: | Partnerstvo s starši in okoljem | ||||||||||||||||
Course title: | |||||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | ||||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. | 2. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | ||||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | |||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | |||||||||||
30 | / | 15 | 30 | / | 105 * | 6 | |||||||||||
Projektna naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; izpit in priprava na izpit 15ur = 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | |||||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Jurka Lepičnik Vodopivec | ||||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | |||||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: | |||||||
*V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse.
Partnerstvo s starši:
Partnerstvo z lokalno skupnostjo, družbenimi inštitucijami in njenimi predstavniki:
Partnerstvo s strokovnimi inštitucijami izven šole/vrtca:
Partnerstva v funkciji profesionalnega razvoja in zagotavljanja kakovosti:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: | |||||
Osnovna literatura:
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: | ||
Delo bo potekalo v večjih, manjših skupinah, v parih in individualno. Temeljilo bo na upoštevanju identificiranih predhodnih spoznanj, principih problemskega in aktivnega raziskovalnega učenja prakse. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Seminarsko delo, izpit. | 40 % seminarsko delo, 60 % izpit. |
Reference nosilca / Lecturer's references: | |||||
|
Novice
9. maj. | Novice
Vseživljenjsko učenje: čas je za nova znanja
Tudi v mesecu maju Center za vseživljenjsko učenje Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem (UP PEF) vabi na tečaje in dogodke za pridobitev novih znanj ter veščin.
8. maj. | Novice
Umetniški dnevi VUO: Preseganje stereotipov o umetnikih
Mesec maj bo v Kopru in Izoli obogaten z umetniškimi dogodki in prireditvami, ki jih organizirajo predavatelji in študentje s študijskega programa 1. in 2. stopnje Vizualne umetnosti in oblikovanje, s katerimi razbijajo mite o izrazu »biti umetnik«.
8. maj. | Novice
Od steklarske delavnice do razstave
Po več mesecih učenja v okviru steklarske delavnice so v mestni galeriji v Rogaški Slatini vidni rezultati dela študentov študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje.