Inkluzivna pedagogika
Raziskovanje inkluzije
UČNI NAČRT PREDMETA | |||||||||||||||||
Predmet: | Raziskovanje inkluzije | ||||||||||||||||
Course title: | |||||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | ||||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 2. | 3. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | ||||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | |||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | |||||||||||
30 | / | 30 | 15 | / | 105 * | 6 | |||||||||||
projektna naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 45 ur = 1 KT; praksa 30 ur = 1 KT | |||||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Majda Cencič | ||||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | |||||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: | |||||||
*V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse. Opis vsebine predmeta:
Proces raziskovanja glede na paradigmo raziskovanja: izbira teme ali problema, študij virov in literature, načrtovanje raziskave:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: | |||||
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: | ||
Predavanja, seminarji in vaje v manjših skupinah in samostojno raziskovalno delo študenta. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Projektna oz. raziskovalna naloga, ki je nastala na osnovi zbranih podatkov v praksi: obseg 1500 do 2000 besed in pisni ali ustni izpit. Aktivno sodelovanje na predavanjih, seminarjih in vajah. Pri nalogi se ocenjuje: struktura naloge, teoretska podlaga, navajanje virov in literature med besedilom, predstavitev procesa raziskovanja in rezultati, ki so dobljeni na osnovi ustrezno izbranih in utemeljenih metod obdelave ter ugotovitve, ki so interpretirane in povezane s teoretičnimi izhodišči. Ustrezen zaključek, navajanje virov in literature ter urejene, priložene ter omenjene priloge. Sestavni del ocene je tudi govorna predstavitev raziskave ali predstavitev na plakatu. Uporablja se ocenjevalna lestvica, ki je sprejeta na UP. | Projektna naloga 40%, izpit 60%. |
Reference nosilca /: | |||||
|
Novice
9. maj. | Novice
Vseživljenjsko učenje: čas je za nova znanja
Tudi v mesecu maju Center za vseživljenjsko učenje Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem (UP PEF) vabi na tečaje in dogodke za pridobitev novih znanj ter veščin.
8. maj. | Novice
Umetniški dnevi VUO: Preseganje stereotipov o umetnikih
Mesec maj bo v Kopru in Izoli obogaten z umetniškimi dogodki in prireditvami, ki jih organizirajo predavatelji in študentje s študijskega programa 1. in 2. stopnje Vizualne umetnosti in oblikovanje, s katerimi razbijajo mite o izrazu »biti umetnik«.
8. maj. | Novice
Od steklarske delavnice do razstave
Po več mesecih učenja v okviru steklarske delavnice so v mestni galeriji v Rogaški Slatini vidni rezultati dela študentov študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje.