Inkluzivna pedagogika
Študije socialno pedagoških teorij in praks
UČNI NAČRT PREDMETA / COURSE SYLLABUS | ||||||||||||||||
Predmet: | Študije socialno pedagoških teorij in praks | |||||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||||
Študijski program in stopnja Study programme and level | Študijska smer Study field | Letnik Academic year | Semester Semester | |||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. ali 2. | 1. ali 2. ali 3. | |||||||||||||
Vrsta predmeta / Course type | izbirni | |||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta / University course code: | ||||||||||||||||
Predavanja Lectures | Seminar Seminar | Sem. vaje Tutorial | Lab. vaje Laboratory work | Teren. vaje Field work | Samost. delo Individ. work | ECTS | ||||||||||
30 | 15 | 30 | / | / | 105 | 6 | ||||||||||
Nosilec predmeta / Lecturer: | prof. dr. Mitja Krajnčan | |||||||||||||||
Jeziki / Languages: | Predavanja / Lectures: | slovenski | ||||||||||||||
Vaje / Tutorial: | slovenski | |||||||||||||||
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: | Prerequisits: | |||||||||||||||
/ |
Vsebina: |
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
|
Cilji in kompetence: |
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študent/-ka: Pozna različne teorije socialne pedagogike, razume prenos teorij v prakso, pozna in razume raziskovanje v soc.ped. in zna razvijati nove modele prakse. Uporaba teorije v praksi, uporablja sodobne metode socialno pedagoškega dela in uporablja raziskovalne izsledke v svojem delu. Reflektira obstoječo prakso, evalvira različne socialno pedagoške diskurze v praksi in razvija sodobne metode in pristope socialno pedagoškega dela. |
Metode poučevanja in učenja: |
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
| 60%, 40%. |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
8. maj. | Novice
Umetniški dnevi VUO: Preseganje stereotipov o umetnikih
Mesec maj bo v Kopru in Izoli obogaten z umetniškimi dogodki in prireditvami, ki jih organizirajo predavatelji in študentje s študijskega programa 1. in 2. stopnje Vizualne umetnosti in oblikovanje, s katerimi razbijajo mite o izrazu »biti umetnik«.
8. maj. | Novice
Od steklarske delavnice do razstave
Po več mesecih učenja v okviru steklarske delavnice so v mestni galeriji v Rogaški Slatini vidni rezultati dela študentov študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje.