Entrepreneurial Competences for School Leadership Teams - EC4SLT
University of Jyväskylä (Finska), Bucharest University of Economic Studies (Romunija), Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta (Slovenija) in evropsko združenje ravnateljev (European School Heads Association - ESHA)
Namen projekta:
- izboljšati kakovost in učinkovitost vodenja osnovnih in srednjih šol s poudarkom na ustvarjalnosti, inovativnosti in podjetniških kompetencah,
- identificirati ključne podjetniške kompetence s področja gospodarstva in jih prenesti na področje vodenja osnovnih in srednjih šol ter razviti modele usposabljanja ravnateljev s poudarkom na timih in večji avtonomiji.
Cilji projekta:
- izboljšanje vodenja šol z upoštevanjem podjetniških kompetenc, kar ne pomeni »komercializacija« vodenja, pač pa odzivnost, prožnost, ustvarjalnost in inovativnost,
- iskanje dobre prakse v gospodarstvu in povezava z vodenjem osnovnih in srednjih šol,
- pregled sistema vodenja v vključenih državah,
- raziskovalno identificiranje dobre prakse in ovir v vodenju glede na: strateško razmišljanje in vizijo, oblikovanje timov in vodenje zaposlenih, komunikacijo in pogajalske spretnosti ter na finančne pogoje in njihovo optimizacijo,
- razvoj pristopov raziskovanja prakse.
Naloge projekta:
- izmenjava dobrih praks,
- oblikovanje inovativnih pristopov v vodenju vzgojno-izobraževalnih institucij,
- vzpostavitev sodelovalnih omrežij za izboljšavo vodenja,
- spodbujanje kolegialnega učenja in istočasnega raziskovanja.
- razvoj modela skupnega magistrskega programa študija za vodstvene kadre šol.
V okviru projekta želimo zasnovati odličnost vodenja šol. Do tega bi prišli v okviru ustvarjalnih delavnic, kjer bi glede na predstavitve najboljših praks in izkušenj v slovenskih izobraževalnih ustanovah ter upoštevanja izkušenj iz tujine prišli do nekaterih rešitev. V delavnicah bi sodelovali tako ravnatelji kot ostali strokovni delavci, ki jih to področje zanima, torej: ravnatelj/ica, pomočnik ravnatelja/ice, osebe, ki koordinirajo obšolske dejavnosti, svetovalni delavci ipd. – skupaj 6 oseb. V skupini bi na osnovi pogovora in refleksije najprej ugotovili značilnosti vodenja v VI ustanovi, nato pa bi poskušali izboljševali vodenje v VI ustanovi.
Delo bo potekalo v šolskem letu 2014/15 v obliki dveh delavnic, ki naj bi bili ena v aprilu in druga v maju (ali v maju in juniju), v dogovoru z VI. Predvidevamo, da bi posamezna delavnica trajala do dve šolski uri.
Novice
9. maj. | Novice
Vseživljenjsko učenje: čas je za nova znanja
Tudi v mesecu maju Center za vseživljenjsko učenje Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem (UP PEF) vabi na tečaje in dogodke za pridobitev novih znanj ter veščin.
8. maj. | Novice
Umetniški dnevi VUO: Preseganje stereotipov o umetnikih
Mesec maj bo v Kopru in Izoli obogaten z umetniškimi dogodki in prireditvami, ki jih organizirajo predavatelji in študentje s študijskega programa 1. in 2. stopnje Vizualne umetnosti in oblikovanje, s katerimi razbijajo mite o izrazu »biti umetnik«.
8. maj. | Novice
Od steklarske delavnice do razstave
Po več mesecih učenja v okviru steklarske delavnice so v mestni galeriji v Rogaški Slatini vidni rezultati dela študentov študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje.