Spremembe pri dostopu do tujih informacijskih virov

datum: 12.02.2016

kategorija: Obvestila za zaposlene


Obveščamo vas, da je prišlo do sprememb pri dostopu do tujih informacijskih virov, in sicer vsebina zbirke ProQuest, ki je nudila dostop do velikega števila revij in člankov v polnem tekstu, zaradi pomanjkanja finančnih sredstev ni več dostopna. Enako se je zgodilo z bazo podatkov OCLC. 

1.       ProQuest Central Pogodba za dostop do multidisciplinarne zbirke ProQuest Central zaradi pomanjkanja finančnih sredstev ni bila obnovljena. Njena vsebina ni več dostopna članom konzorcija uporabnikov ProQuest, ki ga je vodil IZUM. Prizadevamo si za oblikovanje novega konzorcija, ki bo s pobudo za dostop do zbirke ProQuest Central kandidiral na ustreznem javnem razpisu za sofinanciranje nakupa znanstvene literature in baz podatkov Javne agencije za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije. Servis ProQuest (ProQuest Online Information Service) še naprej omogoča iskanje po bazi podatkov ProQuest Dissertations and Theses – A&I. Podatkovna baza je najobsežnejša zbirka doktorskih disertacij in magistrskih nalog v svetovnem merilu. Vsebuje bibliografske podatke o več kot 3 milijonih doktorskih in magistrskih del z vsega sveta od leta 1743 dalje. Večino publikacij je možno kupiti v elektronski ali drugi obliki. Vsem uporabnikom je na voljo tudi dostop do baz podatkov PQDT Open, ki vključuje celotna besedila disertacij v okviru projekta prostega dostopa ponudnika ProQuest.       

2.       OCLC FirstSearch Vsebine baz podatkov OCLC – servis FirstSearch so trenutno nedostopne, ker zaradi pomanjkanja finančnih sredstev ni bilo možno obnoviti oziroma podaljšati licence za dostop. Pričakujemo, da bomo v drugi polovici leta servis ponovno vzpostavili.    

Za vsa morebitna dodatna pojasnila ali vprašanja v zvezi s tem sporočilom pišite na e-naslov podpora@izum.si ali pokličite klicni center IZUM-a na telefonsko številko 02/25 20 333.

nazaj na prejšnjo vsebino natisni vsebino