Ugledna mednarodna založba IGI Global izdala znanstveno monografijo 2018


V mesecu septembru 2018 je pri mednarodni založbi IGI Global izšla znanstvena monografija Implicit Pedagogy for Optimized Learning in Contemporary Education urednic dr. Jurke Lepičnik Vodopivec, dr. Lucije Jančec in dr. Tine Štemberger.

IGI Global je vodilna mednarodna akademska založba s sedežem v Pensilvaniji v ZDA,  ki že 30 let objavlja pomembne raziskave v kakovostnih publikacijah, ki so pomembne za širitev in krepitev znanstvenih znanj ter inovacij. Tesno sodeluje s strokovnjaki in raziskovalci iz vodilnih raziskovalnih institucij, kot so Massachusetts Institute of Technology (MIT), Univerz Harvard, Stanford, Cambridge, Oxford, Tsinghua, Avstralske nacionalne univerze … Vsebine, ki jih objavlja se navezujejo na 11 družbenih in humanističnih ved, med katerimi je tudi izobraževanje.

 V monografiji Implicit Pedagogy for Optimized Learning in Contemporary Education so predstavljena nova spoznanja o implicitni pedagogiki v sodobnem izobraževanju, ki jih avtorji obravnavajo na izvirne načine in iz različnih perspektiv. V monografiji so obravnavane posamezne teme, ki so jih raziskali strokovnjaki iz različnih držav in univerz. S Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem so svoje prispevke objavili dr. Eda Birsa, dr. Mara Cotič, dr. Sonja Čotar Konrad, dr. Darjo Felda, dr. Dejan Hozjan, dr. Nina Krmac, dr. Mojca Kukanja Gabrijelčič, dr. Jurka Lepičnik Vodopivec, dr. Sanela Mešinovič in dr. Amalija Žakelj.

Monografija je dostopna tudi na spletni strani.
 




nazaj na prejšnjo vsebino natisni vsebino