Pandemične lekcije o vzgoji in izobraževanju 2020

 

Dr. Tomaž Grušovnik, koordinator magistrskega študijskega programa Zgodnje učenje, po izdaji svoje knjige Karantenozofija, nadalje razmišlja o posledicah epidemije novega koronavirusa.

Izpostavil je tri glavne lekcije, ki nam jih ponuja koronakriza za vzgojo in izobraževanje, saj se je še posebej kritično ter apokaliptično izkazala ravno na tem področju.

  • DOJEMANJE VLOGE ŠOLE - marsikateri starš je verjetno šele s šolanjem na daljavo začutil, da poklic učitelja nima zgolj privilegija »dolgih počitnic«, pač pa hkrati tudi pomembno poslanstvo, ki zahteva veliko mero strokovnosti in potrpežljivosti;
  • POMEMBNOST IZOBRAZBE za ustrezno razumevanje pojavov in preprečevanje manipulacije s pomočjo teorij zarot;
  • PRIHODNOST DIGITALIZIRANEGA UČENJA IN POUČEVANJA, ki hkrati prinaša večje možnosti in manjši okoljski odtis, a tudi manj socializacije in manj osebnih stikov med učitelji in učečimi se, kar ne bo le transformiralo učnih oblik, pač pa brez skrbnega upravljanja sprožilo še bolj divjo komercializacijo učenja.

Celoten prispevek




nazaj na prejšnjo vsebino natisni vsebino