podiplomski MAG študij – redni študij

 Obvestila

Pedagoška fakulteta

Podiplomski študij – redni in izredni študij - Magistrski študijski programi 2. stopnje

Zbrano dne 13.09.2021 ob 09:04


Število vseh obvestil: 20

1. obvestilo: 13.09.2021 - Komisija za študentske zadeve

2. obvestilo: 10.09.2021 - Prvo leto brez statusa

3. obvestilo: 08.09.2021 - VPIS

4. obvestilo: 01.09.2021 - Vpis v absolventski staž

5. obvestilo: 30.07.2021 - Vpis v višji letnik

6. obvestilo: 09.07.2021 - Komisija za študentske zadeve

7. obvestilo: 23.06.2021 - Vpis v višji letnik in absolventski staž

8. obvestilo: 07.06.2021 - Izbirnost med članicami UP

9. obvestilo: 05.05.2021 - Pogoji za napredovanje v višji letnik

10. obvestilo: 04.05.2021 - dr. Urban Vehovar

11. obvestilo: 19.04.2021 - TERMINI ZAGOVOROV V POLETNIH MESECIH

12. obvestilo: 07.04.2021 - Psihološka podpora na UP

13. obvestilo: 30.03.2021 - Knjižnica

14. obvestilo: 10.11.2020 - Obvestilo knjižnice

15. obvestilo: 06.10.2020 - IORK - Konstruktivna komunikacija v izobraževanju in procesu razvoja kariere

16. obvestilo: 29.05.2020 - Izvedba izpitov

17. obvestilo: 08.03.2019 - SPREMEMBA URNIKA

18. obvestilo: 07.01.2019 - URADNE URE REFERATA V SREDO, 9. 1. 2019

19. obvestilo: 27.12.2018 - URADNE URE REFERATA V PETEK 28.12.2018 - Obvestilo

20. obvestilo: 05.02.2018 - Prijava teme zaključnega dela - novi obrazci



Komisija za študentske zadeve
Datum: 13.09.2021

Komisija za študentske zadeve bo zasedala 23. septembra 2021. Obravnavane bodo vse vloge, ki bodo prispele do 20. septembra 2021.

Vlogo oddate preko računalniškega sistema ŠIS in kopijo (sken) pošljite na: eva.cervar.bizjak@pef.upr.si.


Vpis v študijsko leto 2021/2022 se zaključi 30. septembra 2021, po tem datumom vpis NI VEČ možen.

 

Eva Červar Bizjak, Vodja referata za študente





Prvo leto brez statusa
Datum: 10.09.2021

Informacije:

 Prvo leto brez statusa študenta (PAVZER) lahko še brezplačno opravljate obveznosti študijskega programa.

Vsi ki pavzirate več kot dve leti morate oddati prošnjo preko ŠISa: Vloga za nadaljevanje študija po prekinitvi za več kot dve leti.

Ker je veljavnost odločbe za eno študijsko leto, vlogo pošljite meseca oktobra 2021.



Referat





VPIS
Datum: 08.09.2021

Obveščamo vas, da vpis v višji letnik in v absolventski staž na vseh stopnjah študija že poteka, vpisne liste odpiramo sproti, zato bodite pozorni in dnevno preverjajte vaš ŠIS.

Položnice vam pošiljamo po elektronski pošti, naložijo se tudi v pdf obliki v vaš ŠIS ( v zavihku "moje finance").


POMEMBNO: Vpis poteka do 30. septembra 2021, po tem datumom vpis ni več mogoč.


Referat





Vpis v absolventski staž
Datum: 01.09.2021

Z današnjim dnem bomo postopoma pričeli z odpiranjem vpisnih listov v absolventski staž.

Vsi, ki ste upravičeni do absolventskega staža boste v ŠISu imeli predlagan vpisni list, katerega natisnete, podpišete in skupaj z dokazilom o plačilu vpisnine pošljete na referat.


Vpis poteka do 30. septembra 2021, po tem datumom vpis ni več mogoč.




Referat UP PEF





Vpis v višji letnik
Datum: 30.07.2021

Vsi, ki izpoolnjujete pogoje za napredovanje v višji letnik v skladu z navedbo v študijskem programu ali izpolnjujete COVID-19 pogoje za napredovanje v višji letnik (velja le za vpis v študijsko leto 2021/2022), imate v ŠISu odprt (predlagan) vpisni list.


Spremenjeni pogoji za napredovanje v višji letnik 2021/2022: https://www.pef.upr.si/studenti/arhiv_obvestil_za_studente/2021070513383428/Spremenjeni%20pogoji%20napredovanja%20v%20vi%C5%A1ji%20letnik%20UP%20PEF/


Vpisni list izpolnite, natisnite in v čim krajšem možnem času pošljite na referat.


Vpis traja do 30. septembra 2021, po tem datumom vpisa ni več mogoče izvesti.





Komisija za študentske zadeve
Datum: 09.07.2021

Komisija za študentske zadeve bo zasedala v četrtek, 26. avgusta 2021 obravnavane bodo vse vloge, ki bodo prispele do ponedeljka, 23. avgusta 2021 do 12.00.

Vlogo oddate preko računalniškega sistema ŠIS in kopijo (sken) pošljite na: eva.cervar.bizjak@pef.upr.si.

Eva Červar Bizjak, Vodja referata za študente





Vpis v višji letnik in absolventski staž
Datum: 23.06.2021

Obveščamo vas, da bomo z vpisi v višji letnik pričeli od ponedeljka, 19. julija 2021 , vsi študenti, ki izpolnjujejo pogoje za vpis v višji letnik bodo v svojem ŠIS-u imeli predlagan vpisni list, na elektronski naslov pa bodo prejeli račun za vpisnino.

Račun za vpisnino bo hkrati naložen v ŠISu, v zavihku "moje finance".

 

Vpis v absolventski staž bo potekal od srede, 1. septembra 2021 do srede, 29. septembra 2021.

 

 

Za uspešen zaključek vpisa potrebujemo popolno dokumentacijo, in sicer:

Za redne študente: podpisan vpisni list in potrdilo o plačani vpisnini.

 

Za Izredne študente/redne študente, ki plačajo študij : podpisan vpisni list, potrdilo o plačani vpisnini in podpisan izvod pogodbe o plačevanju šolnine. Ne pozabite na izbiro število obrokov šolnine. V kolikor ne izberete ničesar, se vam bo izstavil račun v enkratnem znesku. Račun za 1. obrok šolnine vam bo posredovan na elektronski naslov po zaključku vpisnega lista. Vsi računi so dostopni tudi v vašem ŠIS-u.

 

 

Vpisi v višji letnik in absolventa bodo potekali do srede, 29. septembra 2021.


Referat za študente UP PEF





Izbirnost med članicami UP
Datum: 07.06.2021

Pozdravljeni,

 

sporočamo vam, da je v skladu s Pravilnikom o izbirnosti med članicami UP objavljen razpis za prijavo na izbirnost za študijsko leto 2021/2022.

Rok za prijavo je 5. oktober 2021.

 

Povezava na objavo razpisa v slovenščini:

https://www.upr.si/si/studij/izbirnost-med-clanicami-univerze/

 

Povezava na objavo razpisa v angleščini:

https://www.upr.si/en/4-study/88-elective-courses/





Pogoji za napredovanje v višji letnik
Datum: 05.05.2021

Pozdravljeni.

Počasi zaključujemo s predavanji in na tem mestu bi vas rada opozorila na potrebno število ECST (KT), ki jih morate imeti za napredovanje v višji letnik. Vsak študijski program ima svoje pogoje za napredovanje v višji letnik, to lahko vidite na spletni strani fakultete pod opisom posameznega študijskega programa.


Prav tako je potrebno določeno število ECTS (KT) za ponavljanje letnika in za izjemno napredovanje, slednja obravnava Komsija za študentske zadeve, katera zaseda enkrat mesečno (razpored bo objavljen na obvestilih spletne strani fakultete).


Želim vam veliko uspehov pri opravljanju študijskih obveznosti.

 

Eva Červar Bizjak, Vodja referata za študente





dr. Urban Vehovar
Datum: 04.05.2021

Pozdravljeni.

prof Vehovar naproša vse študente, ki se bodo udeležili izpitnih rokov v juniju in doslej še niso prejeli izpitnih vprašanj, da se oglasijo na njegovem elektronskem naslovu. 

Referat






TERMINI ZAGOVOROV V POLETNIH MESECIH
Datum: 19.04.2021

Termini zagovorov zaključnih del v poletnih mesecih

(za dodiplomske študijske programe)

 

Študenti UP PEF, ki zaključujete s študijem, pri pisanju zaključnih del upoštevajte, da bodo zagovori le-teh potekali

 

do 16.  julija, nato pa se bodo ponovno nadaljevali po počitnicah, in sicer

16. avgusta 2021.

 

Običajno je oblikovno-tehnični pregled zaključnega dela opravljen v nekaj dneh, v prihajajočem obdobju pa lahko računate na prvi pregled v približno 8 dneh (odvisno je od števila čakajočih), opravi pa se lahko še drugi in ev. tretji pregled.

 

Postopki zaključka študija (prijave tem, oblikovno-tehnični pregledi in prijave k zagovoru) bodo potekali tudi med poletnimi počitnicami, vendar ne tako pospešeno kot med študijskim letom. Potek postopkov je zapisan tudi v Kratkih navodilih za diplomiranje, ki so objavljena na spletni strani UP PEF. Vsi obrazci pa so v ŠIS-u.

 

V postopek oblikovno-tehnične presoje bodo sprejeta le zaključna dela, katerih teme so bile predhodno odobrene s strani predstojnic oddelkov, zato pravočasno poskrbite za formalne postopke prijave tem.

 

Terminsko usklajeni zagovori zaključnih del bodo potekali predvidoma v spodaj navedenih terminih:


- prijava k zagovoru prejeta* do 2. julija - zagovor** do 16. julija

- prijava k zagovoru prejeta* med 3. julijem in 13. avgustom - zagovor** med 16. in 25. avgusom

- prijava k zagovoru prejeta* med 14. avgustom in 3. septembrom - zagovor** do 13. septembra

- prijava k zagovoru prejeta* po 4. septembru - zagovor** najkasneje v 30 dneh od prijave k zagovoru.


 

prejet *z vso dokumentacijo navedeno na drugi strani obrazca

zagovo ** v kolikor mentor ni odsoten

 

K zagovoru se lahko prijavite le študenti, ki imate opravljene, in v indeksu evidentirane, vse študijske obveznosti, poravnane finančne in knjižnične obveznosti.

 

Gornji termini veljajo le za študente UP PEF dodiplomskih prvostopenjskih študijskih programov, saj so postopki za podiplomske študijske programe drugačni ter vezani na seje Komisije za študijske zadeve.


V času počitnic, med 17. julijem  in 15. avgustom 2021, zagovori zaključnih del ne bodo potekali.








Psihološka podpora na UP
Datum: 07.04.2021

Dragi študentje,

skupina za psihološko podporo za študente na UP bo med prvomajskimi prazniki (24.4. - 2.5.2021) začasno počivala. Študentje v psihološki stiski se lahko na svetovalke obrnete kadar koli pred ali po teh datumih. Pišite nam na psiholoska.podpora@upr.si ter se s svetovalko dogovorite za individualni pogovor preko aplikacije Zoom. Vse informacije, ki jih boste posredovali, so zaupne narave.

 

Lepo vas pozdravljamo,

skupina za psihološko podporo na UP





Knjižnica
Datum: 30.03.2021

Obveščamo vas, da bo Knjižnica UP FM IN UP PEF, skladno z odlokom Vlade Republike Slovenije o popolnem zaprtju države, zaprta do 11. aprila 2021. Ponovno odprtje knjižnice v obliki dežurstva (ob četrtkih)  je predvideno dne 15. 4. 2021. O morebitnih spremembah bomo poročali na spletnih straneh fakultete.

 







Obvestilo knjižnice
Datum: 10.11.2020

Spoštovani,

Od četrtka, 12. novembra 2020, Skupna knjižnica UP FM in UP PEF omogoča prevzem vnaprej naročenega knjižničnega gradiva v skladu z navodili NIJZ. Vstop v prostore Knjižnice UP FM IN UP PEF ni mogoč. Vnaprej naročeno gradivo boste prevzeli brezstično izven prostorov knjižnice.

Več informacij: https://bit.ly/3eM6cHZ

 

Referat za študente

 





IORK - Konstruktivna komunikacija v izobraževanju in procesu razvoja kariere
Datum: 06.10.2020

Spoštovani.

Obveščamo, da s predavanji pri predmetu Konstruktivna komunikacija v izobraževanju in procesu razvoja kariere, pričnete, kot predvideno po urniku, danes ob 16:00.

Link do spletnega predavanja bo objavljen v e-okolju.

Lep pozdrav,

Referat za študentske zadeve







Izvedba izpitov
Datum: 29.05.2020

Spoštovani študenti,

ker se bliža izpitno obdobje, vas obveščamo, da spremljajte OPOMBE pri izpitih, na katere ste prijavljeni – skupine, predavalnice in spremenjene ure. V izogib morebitnim težavam, vam posredujemo še podatke o predavalnicah: predavalnica Ogrlica se nahaja na Ferrarski 2, vhod Primorske gospodarske zbornice, nasproti velikega makadamskega parkirišča Grafist. Pedavalnica B5 je nad trgovino Mercator, naslov Trg Brolo 12 ter predavalnica Burja, ki se nahaja na Fakulteti za humanistične vede Univerze na Primorskem.

Želimo vam uspešno izpitno obdobje.

Lep pozdrav,

Referat za študente






SPREMEMBA URNIKA
Datum: 08.03.2019

Obveščamo vas,  da je prišlo do nekoliko  spremenjenega urnika za naslednje študijske programe in letnike:

 

Pedagogika, 1. letnik

Razredni pouk, 1. stopnja, 3. in 4. letnik

Predšolska vzgoja, 1. in 3. letnik

Razredni pouk, 2. stopnja, 1. letnik

Zgodnje učenje, 2. stopnja, 1. in 2. letnik

 

Spremembe že veljajo s ponedeljkom, 11. 3. 2019 ter so že vnešene v urnik.

 

Referat za študente





URADNE URE REFERATA V SREDO, 9. 1. 2019
Datum: 07.01.2019

Spoštovani,

v sredo, 9. 1. 2019, zaradi podelitve diplomskih listin URADNIH UR referata za študentske zadeve, NI.

Za nujne zadeve pišite na referat@pef.upr.si in vam bomo v četrtek, 10. 1. 2019, v najkrajšem možnem času, odgovorili.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

Referat za študente.





URADNE URE REFERATA V PETEK 28.12.2018 - Obvestilo
Datum: 27.12.2018

Obveščamo vas, da bodo v petek 27. 12. 2018, uradne ure referata le dopoldan od 10.00 do 13.00.

Lepe praznike vam želimo in vse dobro v novem letu!

Referat za študente





Prijava teme zaključnega dela - novi obrazci
Datum: 05.02.2018

Obveščamo vas, da bodo s pričetkom spomladanskega semestra pričeli veljati novi obrazci za prijave tem zaključnih del. 

Objavljeni so v wordovih dokumentih  v ŠIS-u, v zavihku gradiva/druga gradiva

 

Glede na različne vrste zaključnih del, so na razpolago tudi trije različni vzorci dispozicij, in sicer za teoretično delo, empirično ter praktično.

Obrazci so študentom na razpolago v obliki, kot jih določajo pravila vezana na postopke zaključka študija ter dajejo študentom možnosti  izbire vsebin v posameznih rubrikah, ki so prilagojene vrsti njihovega zaključnega dela. 

 

V obrazcih je potrebno izpolniti vse rubrike, in sicer le v predpisanem obsegu, ne več. 

 





nazaj na prejšnjo vsebino natisni vsebino