Inavguracijsko predavanje prof. dr. Tomaža Grušovnika

Dne: 02.04.2025

Kraj: Koper

Vabljeni na inavguracijsko predavanje prof. dr. Tomaža Grušovnika, rednega profesorja za področje »Filozofija v vzgoji in izobraževanju,« z naslovom »Education for Sustainable Development: Between Indoctrination and Criticism,« ki bo v sredo, 2. aprila 2025 ob 10. uri v predavalnici P4, v prostorih Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete, Cankarjeva ulica 5, Koper. 

Vljudno vas vabimo, da se nam pridružite.

ŽIVLJENJEPIS

Dr. Tomaž Grušovnik je filozof, pedagog in pisatelj. Njegova področja raziskovanja vključujejo filozofijo vzgoje in izobraževanja, etiko živali in agnotologijo (vedo o nevednosti). Souredil je zbornika Borders and Debordering (Rowman&Littlefield, 2017) in Environmental and Animal Abuse Denial (Rowman&Littlefield, 2020) ter v slovenskem jeziku spisal osem knjig. Bil je Fulbrightov gostujoči raziskovalec na Univerzi v Novi Mehiki, ZDA (2009) ter gostujoči predavatelj na Centru za razvoj in okolje Univerze v Oslu, Norveška (2011), na Fakulteti za edukacijo in kulturo na Univerzah v Tampere, Finska (2022), na Pedagoški fakulteti Univerze v Haifi v Izraelu (2023), na Pedagoški fakulteti Univerze v Namibiji v Windhoeku (2024) ter na Šoli za družbene vede v Bhopalu, Indija (2025). Prejel je več nagrad, vključno z nacionalno nagrado Prometej znanosti (2021), nominacijo za Rožančevo nagrado na za najboljšo zbirko esejev (2022) ter Zoisovo priznanje za izjemne dosežke na področju okoljske etike in etike živali (2024). Med letoma 2018 in 2020 je bil predsednik Slovenskega filozofskega društva, trenutno pa vodi Center za umetnost na Pedagoški fakulteti Univerze na Primorskem, kjer tudi služi kot prodekan za mednarodno sodelovanje in umetnost. Od 2020 je predsednik Državne predmetne komisije za filozofijo na splošni maturi. Je tudi glavni urednik znanstvene revije Anthropos. 

icon open book

Novice

15. maj. | Novice

Izzid monografije v okviru projekta Generativna umetna inteligenca: Analiza stanja v primarnem, sekundarnem in terciarnem izobraževanju

V okviru projekta Generativna umetna inteligenca je izšla monografija z naslovom Generativna umetna inteligenca v izobraževanju: Analiza stanja v primarnem, sekundarnem in terciarnem izobraževanju.

icon arrow more