icon open book

Novice in dogodki

17. dec. | Novice

Izšla je nova znanstvena monografija UP PEF: Meje vedenja

Izšla je nova znanstvena monografija Meje vedenja: kako razumeti, obravnavati in usmerjati mlade s težavami, ki predstavlja najobsežnejši in empirično utemeljen vpogled v razumevanje vedenjskih in čustvenih težav otrok in mladostnikov v Sloveniji do danes.

16. dec. | Novice

Pravljični december študentk Predšolske vzgoje UP PEF v Vrtcu Koper in OŠ Šmarje

Študentke 2. letnika Predšolske vzgoje (redni študij) na UP PEF so z igrico Miška želi prijatelja pod mentorstvom pred. Andreje Štucin Cergol 15. in 16. 12. 2025 popestrile praznični mesec otrokom Vrtca Koper – enota Ribica ter v Vrtca OŠ Šmarje pri Kopru. Kot Dedek Mraz se je ekipi pridružil tudi viš. pred. Matija Jenko!

15. dec. | Novice

Prof. dr. Darjo Felda imenovan za predsednika predmetne komisije za matematiko za izvedbo NPZ

Minister za vzgojo in izobraževanje dr. Vinko Logaj je prof. dr. Darja Feldo imenoval za predsednika predmetne komisije za matematiko za pripravo in izbor nalog za preverjanje znanja v osnovni šoli. Mandat traja od novembra 2025 do novembra 2029.

8. dec. | Novice

SPEKULA VII

Dne 3. decembra 2025, je v koprski Galeriji Loža na Titovem trgu, potekala otvoritev že sedme umetniške manifestacije Spekula z naslovom Matrika – Odtujena misel, v kateri so svoje izkušnje, ideje in misli predstavili avtorji Andrej Savski, Zore Stančič, Črtomir Frelih in Mojca Smerdu. Razstavi, ki je nastala pod roko umetniškega vodje, prof. dr. Tilna Žbone z UP PEF, bodo sledili številni dogodki vse do konca februarja 2026.

8. dec. | Novice

Študentka Aleksandra Hajsinger za svojo diplomsko nalogo, ki jo je napisala pod mentorstvom dr. Danijele Horvat Samardžija, prejela priznanje DUGS-a

DUGS (Društvo učiteljev geografije Slovenije) vsaki dve leti izvede javni natečaj za pohvale in priznanja na področju geografske vzgoje in izobraževanja. Namen pohval in priznanj je izpostaviti zasluge za opravljeno delo na področju šolske geografije in hkrati vzpodbuditi učitelje k čim bolj kakovostnemu pedagoškemu in strokovnemu delu.