Študentje inkluzivne pedagogike spoznavali izzive mladih s cerebralno paralizo

datum: 30.01.2024

kategorija: Novice

Na zaključnem srečanju jesensko-zimskega semestra smo na študijskem programu Inkluzivna pedagogika skupaj z gosti iz Gorenjske zaželeli dobrodošlico letu 2024. S študenti 2. letnika smo v okviru predmeta Metode dela z otroki z različnimi motnjami gostili Tima in Tamaro, dva srčna mladostnika s cerebralno paralizo, in Tamarino osebno asistentko Sabino.

Inklu4.pngŠtudentje so dobili priložnost iz prve roke spoznati nekatere izzive, s katerimi se srečujejo osebe na invalidskem vozičku, ter poslušali o zanimivih, včasih manj in drugič bolj prijetnih doživetjih. Tim in Tamara sta nas spravljala v smeh, pa tudi v solze. Ugotovili smo, da je življenje na vozičku adrenalinsko in da inkluzivna pot ni avtocesta, ampak bolj kolovoz, poln lukenj in vrzeli, v vseh pomenih – fizičnem, izobraževalnem in socialnem.

Inklu2.pngVeliko dela je pred nami, smo ugotovili. Ampak smo spoznali tudi to, da so ti mladi res iznajdljivi, pravi inovatorji, polni moči in volje, potrebujejo pa za to dobro okolje! Če je slabih izkušenj preveč in če je omogočanje mobilnosti javnemu prevozu odveč, zna biti občutek osamljenosti mnogokrat precej boleč. Da bomo na tem področju kaj storili, smo ob novem letu se zaobljubili! Upamo, da bomo vse obljube res zvozili. Iskrena hvala gostom in naj jih leto 2024 popelje v željeno smer – Tima do zadnjega metra maratonskega kolesarskega podviga, Tamaro pa na oder, med igralske zvezde!

 

izr. prof. dr. Vanja Riccarda Kiswarday in asist. Maja Rejc

 

Inklu3.png

Preizkušanje vozička.