Pandemične lekcije o vzgoji in izobraževanju 2020
20.09.2020
Dr. Tomaž Grušovnik, koordinator magistrskega študijskega programa Zgodnje učenje, po izdaji svoje knjige Karantenozofija, nadalje razmišlja o posledicah epidemije novega koronavirusa.
Izpostavil je tri glavne lekcije, ki nam jih ponuja koronakriza za vzgojo in izobraževanje, saj se je še posebej kritično ter apokaliptično izkazala ravno na tem področju.
- DOJEMANJE VLOGE ŠOLE - marsikateri starš je verjetno šele s šolanjem na daljavo začutil, da poklic učitelja nima zgolj privilegija »dolgih počitnic«, pač pa hkrati tudi pomembno poslanstvo, ki zahteva veliko mero strokovnosti in potrpežljivosti;
- POMEMBNOST IZOBRAZBE za ustrezno razumevanje pojavov in preprečevanje manipulacije s pomočjo teorij zarot;
- PRIHODNOST DIGITALIZIRANEGA UČENJA IN POUČEVANJA, ki hkrati prinaša večje možnosti in manjši okoljski odtis, a tudi manj socializacije in manj osebnih stikov med učitelji in učečimi se, kar ne bo le transformiralo učnih oblik, pač pa brez skrbnega upravljanja sprožilo še bolj divjo komercializacijo učenja.
Novice
1. sep. | Novice
Okrogla miza na UP PEF o pomenu pedagoških poklicev v sodobni družbi
Strokovnjaki iz izobraževalnih institucij in politike so skupaj s predstavnico študentov razpravljali o uglednosti, privlačnosti ter izzivih učiteljskega poklica. Udeleženci so izpostavili, da je učiteljski poklic temelj družbe in oblikuje prihodnost naslednjih generacij, nujno pa je vlagati v pedagoške programe in infrastrukturo.
25. avg. | Novice
Asist. Dragana Sapanjoš prejela glavno nagrado na umetniški razstavi Grisia 2025
Asist. Dragana Sapanjoš je na letošnji znameniti rovinjski enodnevni umetniški razstavi tekmovalnega značaja Grisia prejela glavno nagrado Mestne občine Rovinj–Rovigno.