Spoznati načine vključevanja digitalnih tehnologij in vsebin v študijski progam

datum: 15.04.2024

kategorija: Novice

V okviru projekt GDI UP – aktivnost 2.4 Kompetence zelenega in digitalnega prehoda v študijskem programu Predšolska vzgoja, projekta Posodobitev pedagoških študijskih programov in raziskovalnega programa Vseživljenjsko učenje za trajnostno družbo prihodnosti je bil izveden študijsko-raziskovalni obisk na University of West Attica Faculty of Administrative, Economics and Social Sciences - Department of Early Childhood Education and Care.

 Osrednji namen obiska je bil spoznati načine vključevanja digitalnih tehnologij in vsebin v študijski progam Early Childhood Education and Care ter razvijanje digitalnih kompetenc pri študentih. Na fakulteti je skupino UP PEF sprejel predstojnik, prof. dr. Konstantinos Petrogiannis, Oddelka za predšolsko vzgojo, s katerim smo diskutirali o kurikularnih prenovah, ki v Sloveniji že potekajo, v Grčiji pa je ta v začetni fazi. V okviru pogovora je bil poudarjen pomen naslavljanja digitalnih vsebin v kurikulumu.

Skupina UP PEF je študentom 1. letnika, študijskega programa Early Childhood Education and Care, predstavila organiziranost vzgoje in izobraževanja v Sloveniji, področje razvijanja digitalnih kompetenc bodočih učiteljev/vzgojiteljev in vključevanje elementov pristopa STEM v pouk/dejavnosti. Kolegica iz omenjene fakultete, dr. Maria Hatzigianni, nas je povezala z vzgojno-izobraževalnimi institucijami v Atenah, ki so nam prikazale primere izvajanja pristopa STEM. Pogovarjali smo se o stališčih učiteljev/vzgojiteljev do digitalizacije vzgojno-izobraževalnega procesa ter vključevanja digitalnih tehnologij v vrtce in šole.

dr. Karmen Drljić, dr. Marina Volk, dr. Sanela Hudovernik, dr. Nastja Cotič in dr. Petra Furlan

IMG-20240404-WA0001.jpg

 

9-logotipi-zaporedje-si-4.jpg

Projekt sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije in Evropska unija – NextGenerationEU. Projekt se izvaja skladno z načrtom v okviru razvojnega področja Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponente Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jih zahtevajo novi poklici in zeleni prehod (C3 K5), za ukrep investicija F. Izvajanje pilotnih projektov, katerih rezultati bodo podlaga za pripravo izhodišč za reformo visokega šolstva za zelen in odporen prehod v Družbo 5.0: projekt Pilotni projekti za prenovo visokega šolstva za zelen in odporen prehod.