Interaktivna določevalna orodja za šole: spoznavanje biotske pestrosti na čezmejnem območju SIIT

Tip projekta: Program čezmejnega sodelovanja Italija – Slovenija 2007-2013
Datum začetka: 01.10.2011
Rok za oddajo: 30.09.2014
Vrednost projekta: 1.350.000 EUR
Financer: Evropski sklad za regionalni razvoj in nacionalna sredstva
Nosilna organizacija: Evropski sklad za regionalni razvoj in nacionalna sredstva
Sodelujoče organizacije:

 

Univerza na Primorskem Pedagoška fakulteta, Prirodoslovni muzej Slovenije, Università degli Studi di Padova (UNIPD), Zavod RS za šolstvo (ZRSS), Občina Dolina – naravni deželni rezervat doline Glinščice, Ag. Regionale. per la Protezione dell’Ambiente del FVG (ARPA-FVG), Gruppo d'Azione Locale Veneto Orientale (VeGAL), Triglav National Park (TNP), Univerza V Novi Gorici  (UNG)

 

Nosilec/ka: Università degli Studi di Trieste, Dipartimento di Scienza della Vita (UNITS)
Povzetek:

 

Če hočemo raziskovati in razumeti pomen biotske pestrosti, moramo najprej prepoznati organizme, ki nas obkrožajo. Moramo jih poimenovati. Danes lahko s pomočjo informacijske tehnologije z lahkoto izvemo imena rastlin, živali in gliv. Projekt SiiT ponuja šolam in ljubiteljem narave interaktivne vodnike, ki so prilagojeni njihovim potrebam (npr. drevesa na šolskem vrtu ali v mestnem parku) in so uporabni v številnih učnih situacijah. Projekt SiiT je sofinanciranv okviru Programa čezmejnega sodelovanja Slovenija-Italija 2007-2013 iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj in nacionalnih sredstev.

 

Več informaciji o projektu lahko dobite na spletni strani projekta SIIT

 logo_SVRK_SLO.jpg

                                                                                                                          logo_C01b.jpg

 

icon open book

Novice

26. jun. | Novice

Performativno vodenje z naslovom Koper nekoč in danes: Brezmadežna Marjetica in druge zgodbe

V spomladanskem semestru študijskega leta 2024/25 so se študentje 1. letnika drugostopenjskega študijskega programa Razredni pouk pri izbirnem predmetu Gledališče in lutke v razredu soočili s posebnim izzivom - kako pripraviti performativno muzejsko vodenje.

icon arrow more

Dogodki