Hi-TEACH: a new trainer teaching framework in the post-covid era

Datum začetka: 01.06.2021
Rok za oddajo: 31.05.2023
Nosilna organizacija: UNIVERSITA CA\' FOSCARI VENEZIA
Sodelujoče organizacije:

UNIVERSITA POLITECNICA DELLE MARCHE, Italija 
UNIVERSITA DEGLI STUDI DI SALERNO, Italija 

CONFORM-CONSULENZA FORMAZIONE E MANAGEMENT SOCIETA  CONSORTILE A RESPONSABILITA LIMITATA, Italija

UNIVERSITAT ROVIRA I VIRGILI, Španija

FORMACION Y EDUCACION INTEGRAL, Španija

PANTEIO PANEPISTIMIO KOINONIKON KAI POLITIKON EPISTIMON, Grčija

UNIVERSITY OF PELOPONNESE, Grčija

PANEPISTIMIO PATRON, Grčija

UNIVERZA NA PRIMORSKEM UNIVERSITA DEL LITORALE, Slovenija

UNIVERZA V LJUBLJANI, Slovenija

UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU, Poljska

Nosilec/ka: Erasmus +
Sodelavke/ci:

dr. Sonja Čotar Konrad, vodja projekta  na UP

Člani projekta na UP: dr. Tina Štemberger, dr. Andreja Klančar, dr. Stanko Pelc, dr. Igor Rižnar

 

Povzetek:

Izredne COVID razmere so doprinesle k temu, da so univerze v večjem delu sveta prenašale učne vsebine na splet, kar je spodbudilo največji poskus digitalizacije v zgodovini. Gre za izziv, ki bo močno vplival na akademsko skupnost prihodnosti, saj naj bi vključevanje digitalnih orodij v učenje in poučevanje na visokošolskem nivoju postala stalni del visokošolskega poučevanja. Kot odgovor na ta vprašanja se Hi – Teach projekt z vzpostavitvijo strateških partnerstev med visokošolskimi zavodi ter centri za usposabljanje za metodološke in tehnološke inovacije osredotoča na razvoj digitalnih in didaktičnih spretnosti visokošolskih učiteljev iz petih držav EU in desetih visokošolskih zavodov (IT, EL, ES, SI, PL). Cilj projekta je spodbuditi delovanje visokošolskega učitelja v smeri rabe digitalnih orodij za samostojno rabo visokotehnološke učne opreme tako, da v načrtovanje procesov učenja in poučevanja vključuje elemente igrifikacije (ang. game-based learning), poučevanja s pomočjo video vsebin (ang. movie education) in elemente vsebin virtualne realnosti.

 

https://hi-teach.unisa.it/#main 

Napovedujemo: Multiplikacijski dogodek projekta, 14.4.2023, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za elektrotehniko (kliknite za več informacij).

icon open book

Novice

28. apr. | Novice

Izvedba naravoslovnih iger v okviru projekta Erasmus+ SciMag

Na OŠ heroja Janeza Hribarja smo v okviru Erasmus+ projekta SciMag izvedli dve naravoslovni izobraževalni igri. Skozi igro Čebelji izziv so četrtošolci spoznavali čebele in njihov pomen. Tretješolci pa so z igro Detektivi letnih časov utrjevali znanje o letnih časih in vremenu. V sproščenem, igrivem in ustvarjalnem vzdušju so učenci razvijali naravoslovno pismenost, kritično mišljenje in ustvarjalnost.

icon arrow more

Dogodki