Hi-TEACH: a new trainer teaching framework in the post-covid era
UNIVERSITA POLITECNICA DELLE MARCHE, Italija
UNIVERSITA DEGLI STUDI DI SALERNO, Italija
CONFORM-CONSULENZA FORMAZIONE E MANAGEMENT SOCIETA CONSORTILE A RESPONSABILITA LIMITATA, Italija
UNIVERSITAT ROVIRA I VIRGILI, Španija
FORMACION Y EDUCACION INTEGRAL, Španija
PANTEIO PANEPISTIMIO KOINONIKON KAI POLITIKON EPISTIMON, Grčija
UNIVERSITY OF PELOPONNESE, Grčija
PANEPISTIMIO PATRON, Grčija
UNIVERZA NA PRIMORSKEM UNIVERSITA DEL LITORALE, Slovenija
UNIVERZA V LJUBLJANI, Slovenija
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W POZNANIU, Poljska
dr. Sonja Čotar Konrad, vodja projekta na UP
Člani projekta na UP: dr. Tina Štemberger, dr. Andreja Klančar, dr. Stanko Pelc, dr. Igor Rižnar
Izredne COVID razmere so doprinesle k temu, da so univerze v večjem delu sveta prenašale učne vsebine na splet, kar je spodbudilo največji poskus digitalizacije v zgodovini. Gre za izziv, ki bo močno vplival na akademsko skupnost prihodnosti, saj naj bi vključevanje digitalnih orodij v učenje in poučevanje na visokošolskem nivoju postala stalni del visokošolskega poučevanja. Kot odgovor na ta vprašanja se Hi – Teach projekt z vzpostavitvijo strateških partnerstev med visokošolskimi zavodi ter centri za usposabljanje za metodološke in tehnološke inovacije osredotoča na razvoj digitalnih in didaktičnih spretnosti visokošolskih učiteljev iz petih držav EU in desetih visokošolskih zavodov (IT, EL, ES, SI, PL). Cilj projekta je spodbuditi delovanje visokošolskega učitelja v smeri rabe digitalnih orodij za samostojno rabo visokotehnološke učne opreme tako, da v načrtovanje procesov učenja in poučevanja vključuje elemente igrifikacije (ang. game-based learning), poučevanja s pomočjo video vsebin (ang. movie education) in elemente vsebin virtualne realnosti.
https://hi-teach.unisa.it/#main
Napovedujemo: Multiplikacijski dogodek projekta, 14.4.2023, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za elektrotehniko (kliknite za več informacij).
Novice
28. apr. | Novice
Izvedba naravoslovnih iger v okviru projekta Erasmus+ SciMag
Na OŠ heroja Janeza Hribarja smo v okviru Erasmus+ projekta SciMag izvedli dve naravoslovni izobraževalni igri. Skozi igro Čebelji izziv so četrtošolci spoznavali čebele in njihov pomen. Tretješolci pa so z igro Detektivi letnih časov utrjevali znanje o letnih časih in vremenu. V sproščenem, igrivem in ustvarjalnem vzdušju so učenci razvijali naravoslovno pismenost, kritično mišljenje in ustvarjalnost.
Dogodki
5. maj. - 9. maj. | Dogodek Zoom
Online informativni dnevi za podiplomske študijske programe
14. maj. | Dogodek Koper
KARIERNI SEJEM UP 2025
15. maj. | Dogodek Koper