Developing Reading Skills With and Through Digital Technologies - (eRead)

Datum začetka: 01.12.2022
Rok za oddajo: 30.11.2025
Nosilna organizacija: Univerza Tartu, Tartu, Estonia
Sodelujoče organizacije:

·         Integration Foundation

·         Rakvere Rohuaia Kindergarten

·         Univerza Na Primorskem Universita Del Litorale

·         Ljudska Univerza Koper - Università Popolare Capodistria

·         State Higher Educational Establishment Zaporizhzhya National University Of The Ministry Of Education And Sciences Of Ukraine

·         V. N. Karazin Kharkiv National University

·         Latvijas Universitate

·         Latvian Language Agency

Sodelavke/ci:

Z UP Pedagoške fakultete sodelujejo:

izr. prof. dr. Sonja Rutar

izr. prof. dr. Barbara Baloh

dr. Martina Rodela, viš. pred.

dr. Nataša Potočnik

doc. dr. Anita Sila

Povzetek:

V projektu sodeluje 9 partnerjev, med njimi 5 univerz, 3 ustanove za poučevanje jezikov in en vrtec. Konzorcij vodi Narva College Univerze Tartu v Estoniji. Projekt se osredotoča na posodobitev metod poučevanja jezika kot drugega jezika, uvajanje digitalnih tehnologij v izobraževalne namene in izboljšanje znanja nacionalnih jezikov v partnerskih državah. 

Pandemija kovida je spremenila naše učne in pedagoške prakse. Spoznali smo, da je učenje na spletu lahko koristno, če so gradiva premišljeno pripravljena in oblikovana tako, da omogočajo samostojno učenje. Obenem pa tempo tehnološkega napredka zahteva od nove generacije učiteljev, da uvajajo v pedagoški proces različna inovativna orodja ter spodbujajo didaktično odprtost, večjezičnost in vseživljenjsko učenje. 

Projekt je sofinanciran iz programa Erasmus+ KA2 in traja do decembra 2025. Posebni cilji projekta so razviti modul „Digitalno poučevanje branja“ in ga vključiti v predmet metode poučevanja jezikov; oblikovati digitalni tečaj za izboljšanje jezikovnega znanja splošne populacije partnerskih držav s ciljnimi jeziki – estonščine, slovenščine, ukrajinščine in latvijščine. 

Projektni partnerji so: Narva College Univerze v Tartuju (vodilni partner), Fundacija za integracijo, vrtec Rakvere Rohuaia (Estonija), Univerza na Primorskem, Ljudska univerza Koper (Slovenija), Državna univerza Zaporožje, Državna univerza Harkov (Ukrajina), Latvijska univerza, Agencija za latvijski jezik (Latvija).

“Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them".

Logo_Read.JPG

icon open book

Novice

26. jun. | Novice

Performativno vodenje z naslovom Koper nekoč in danes: Brezmadežna Marjetica in druge zgodbe

V spomladanskem semestru študijskega leta 2024/25 so se študentje 1. letnika drugostopenjskega študijskega programa Razredni pouk pri izbirnem predmetu Gledališče in lutke v razredu soočili s posebnim izzivom - kako pripraviti performativno muzejsko vodenje.

icon arrow more

Dogodki