Razvoj standarda kombiniranega poučevanja v Sloveniji

Tip projekta: CRP
Datum začetka: 01.10.2022
Rok za oddajo: 30.09.2023
Financer: ARRS in MIZŠ
Nosilna organizacija: Univerza v Mariboru, Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Sodelujoče organizacije:

Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta;

Doba Fakulteta Maribor,

Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije;

Univerza na Primorskem, Fakulteta za management

Sodelavke/ci:

izr. prof. dr. Mojca Kukanja Gabrijelčič

prof. dr. Andreja Istenič

Daniel Doz

Povzetek:

Izobraževanje na terciarni ravni, zaradi hitrih - predvsem tehnoloških - sprememb v družbi izpostavlja potrebo po razvoju inovativnih oblik poučevanja, tudi v vseživljenjskem izobraževanju oziroma učenju skozi vse življenje. V okviru projekta bodo številne aktivnosti posredno vodile k vzpostavitvi pogojev za digitalno transformacijo visokošolskega zavoda, posledično tudi celotnega slovenskega visokošolskega prostora, kar je skladno s Strategijo razvoja Slovenije 2030. 

V sklopu projekta bomo pripravili predlog standardov kombiniranega poučevanja, ki bodo izpostavljali potrebo po celostni obravnavi kombiniranega izobraževanja, pedagoških pristopov in tehnično-administrativnega dela. Področje priprave in vrednotenje kombiniranega izobraževanja bo posebej izpostavljeno na področju pedagoškega koncepta. Slednje je še posebej pomembno za UP PEF, kjer bo delo programske skupine temeljilo na pripravi predloga strukture, vsebin in (kombiniranega) načina usposabljanj/izobraževanj za učitelje ter pripravi predlogov za prenos v prakso. 


Povezava do Sicris-a.

 

icon open book

Novice

28. apr. | Novice

Izvedba naravoslovnih iger v okviru projekta Erasmus+ SciMag

Na OŠ heroja Janeza Hribarja smo v okviru Erasmus+ projekta SciMag izvedli dve naravoslovni izobraževalni igri. Skozi igro Čebelji izziv so četrtošolci spoznavali čebele in njihov pomen. Tretješolci pa so z igro Detektivi letnih časov utrjevali znanje o letnih časih in vremenu. V sproščenem, igrivem in ustvarjalnem vzdušju so učenci razvijali naravoslovno pismenost, kritično mišljenje in ustvarjalnost.

icon arrow more

Dogodki