Spodbujanje trajnostnega razvoja skozi vseživljenjsko učenje

Tip projekta: Bilateralni projekt
Datum začetka: 01.01.2024
Rok za oddajo: 31.12.2026
Financer: ARIS
Nosilna organizacija: UP PEF
Sodelujoče organizacije:

Univerza v Banja Luki, Filozofska fakulteta

Nosilec/ka: prof. dr. Jurka Lepičnik Vodopivec
Povzetek:

Izhajajoč iz teze, da je trajnostna prihodnost edina možnost za preživetje sedanjih in bodočih generacij potrebujemo socialno-ekološke inovacije, ki bodo temeljile na drugačnih navadah, vrednotah in praksah. Da bi to dosegli, je potrebno celovito razumevanje elementov razvoja in učenja, interdisciplinarni pristop ter razvijanje koncepta trajnosti in vseživljenjskega učenja od predšolskega obdobja do tretjega življenjskega obdobja.

Glavni cilj bilateralnega projekta je z načrtovanimi gostovanji poglobiti in razširiti sodelovanje raziskovalcev obeh institucij, izmenjati izkušnje in ideje ter tako prispevati k izboljšanju prakse inraziskovalnega dela v obeh državah.Ob tem bomo posebno pozornost posvetili vključevanju mladih raziskovalcev obeh držav v te procese.Ugotovitve bodo podlaga tudi za krepitev razvojakompetenc pedagoških delavcev za trajnostni razvoj od predšolske vzgoje do tretjega življenjskega obdobja.

Prednostno raziskovalno vprašanje pa bo: Kako izbrane pedagoške in andragoške strategije podpirajo trajnostni razvoj v spremenjenih družbenih razmerah?

 

Povezava do nosilke projekta, prof. dr. Jurka Lepičnik Vodopivec, v SICRIS-u.

ARISLogoSlo__1_.jpg

icon open book

Novice

26. jun. | Novice

Performativno vodenje z naslovom Koper nekoč in danes: Brezmadežna Marjetica in druge zgodbe

V spomladanskem semestru študijskega leta 2024/25 so se študentje 1. letnika drugostopenjskega študijskega programa Razredni pouk pri izbirnem predmetu Gledališče in lutke v razredu soočili s posebnim izzivom - kako pripraviti performativno muzejsko vodenje.

icon arrow more

Dogodki