Medpredmetni pristop poučevanja matematike in odnos do matematike / Interdiciplinary approach to teaching mathematics and attitudes towards mathematics

Tip projekta: Bilateralni projekt
Koda: BI-HR/2025-2027
Datum začetka: 01.01.2025
Rok za oddajo: 31.12.2026
Financer: ARIS
Nosilna organizacija: Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
Nosilec/ka: doc. dr. Marina Volk
Povzetek:

V okviru bilateralnega sodelovanja med Slovenijo in Hrvaško bo izvedeno znanstvenoraziskovalno delo z naslovom Medpredmetni pristop poučevanja matematike in odnos do matematike, ki je nadaljevanje raziskave, delno izvedene v okviru Erasmus+ projekta Interdisciplinarno poučevanje matematike (InAMath). 

Na primeru Hrvaške in Slovenije bomo zbirali in analizirali podatke o odnosu učencev in njihovih staršev do matematike in poskušali ugotoviti, kaj bi lahko spremenili v procesu učenja in poučevanja matematike, da bi spremenili odnos učencev (in njihovih staršev) do matematike. Na podlagi rezultatov bomo napisali predloge za učitelje, kako usmerjati starše, da bodo podpirali učenje matematike v domačem okolju, saj raziskave (npr. Simpkins, idr., 2006; Blevins-Knabe idr., 2007, Zhan, 2006, ...) kažejo, da pozitiven odnos staršev do matematike in njihovo sodelovanje pri učenju vpliva na učne rezultate njihovih otrok. Osmišljanje učenja matematike je zagotovo mogoče doseči z medpredmetnim poučevanjem, zato bomo podrobno analizirali podatke, zbrane v okviru projekta InAMath po izvedbi medpredmetnih dejavnosti s strani učiteljev in učencev. Osredotočili se bomo predvsem na izkušnje pri učenju in učni napredek pri matematiki.

 

Povezava do nosilke projekta, doc. dr. Marine Volk, v SICRIS-u.

  

ARISLogoSlo__1_.jpg

icon open book

Novice

26. jun. | Novice

Performativno vodenje z naslovom Koper nekoč in danes: Brezmadežna Marjetica in druge zgodbe

V spomladanskem semestru študijskega leta 2024/25 so se študentje 1. letnika drugostopenjskega študijskega programa Razredni pouk pri izbirnem predmetu Gledališče in lutke v razredu soočili s posebnim izzivom - kako pripraviti performativno muzejsko vodenje.

icon arrow more

Dogodki