Medpredmetni pristop poučevanja matematike in odnos do matematike / Interdiciplinary approach to teaching mathematics and attitudes towards mathematics
V okviru bilateralnega sodelovanja med Slovenijo in Hrvaško bo izvedeno znanstvenoraziskovalno delo z naslovom Medpredmetni pristop poučevanja matematike in odnos do matematike, ki je nadaljevanje raziskave, delno izvedene v okviru Erasmus+ projekta Interdisciplinarno poučevanje matematike (InAMath).
Na primeru Hrvaške in Slovenije bomo zbirali in analizirali podatke o odnosu učencev in njihovih staršev do matematike in poskušali ugotoviti, kaj bi lahko spremenili v procesu učenja in poučevanja matematike, da bi spremenili odnos učencev (in njihovih staršev) do matematike. Na podlagi rezultatov bomo napisali predloge za učitelje, kako usmerjati starše, da bodo podpirali učenje matematike v domačem okolju, saj raziskave (npr. Simpkins, idr., 2006; Blevins-Knabe idr., 2007, Zhan, 2006, ...) kažejo, da pozitiven odnos staršev do matematike in njihovo sodelovanje pri učenju vpliva na učne rezultate njihovih otrok. Osmišljanje učenja matematike je zagotovo mogoče doseči z medpredmetnim poučevanjem, zato bomo podrobno analizirali podatke, zbrane v okviru projekta InAMath po izvedbi medpredmetnih dejavnosti s strani učiteljev in učencev. Osredotočili se bomo predvsem na izkušnje pri učenju in učni napredek pri matematiki.
Povezava do nosilke projekta, doc. dr. Marine Volk, v SICRIS-u.
Novice
25. jul. | Novice
Dr. Danijela Horvat Samardžija in umetnik Bogdan Soban znova združila moči za dobrobit starejših
16. jul. | Novice
Razpis za vpis v študijska programa za izpopolnjevanje PAI in SPI OPP za leto 2025/2026
14. jul. | Novice
Izvedba aktivnosti v okviru Erasmus+ projekta SciMaG za razvoj naravoslovne pismenosti
Znanost je lahko tudi igra – in to zelo zabavna, če jo spoznavamo preko didaktične igre "Kaj je na meniju?"
Dogodki
9. jun. - 31. avg. | Dogodek Koper