Oblikovanje strokovnih podlag kot prispevek dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja in socialne kohezivnosti v vzgojno-izobraževalnem sistemu
Program: Temeljni namen projekta je oblikovanje strokovnih podlag in nove strategije dela in programov, ki bodo prispevali k zagotavljanju kakovostnega znanja otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje s ciljem njihovega učinkovitejšega vključevanja v preduniverzitetno vzgojo in izobraževanje ter boljše vključenosti v družbo in posledično izboljšanja njihovega položaja na trgu dela. Zastavljeni namen projekta bomo uresničevali na podlagi analiz sodobnega razumevanja socialne kohezivnosti in mednarodnih in nacionalnih strateških dokumentov ter kritične analize obstoječega stanja na omenjenem področju. Na podlagi temeljite analize bomo oblikovali strokovne podlage in gradiva za razvoj mikro in makro pristopov pri delu z nadarjenimi otroci in mladostniki, uresničevanju kakovostne diferenciacije in individualizacije v vzgojno-izobraževalnem sistemu, implementiranju in evalviranju novosti v pedagoško prakso.
Aktivnosti/rezultati:
Izdane monografije
Model razvijanja sociale kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
- Pristop k sistemskemu urejanju
Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenata budućih učitelja
u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji
Kvalitativni cilji
Analiziranje teoretičnih konceptov, mednarodnih in nacionalnih dokumentov ter trenutnega stanja posameznega področja socialne kohezivnosti
Analiziranje ključnih dejavnikov zagotavljanja socialne kohezivnosti na douniverzitetnih ravneh vzgoje in izobraževanja
Oblikovanje in refleksija strokovnih podlag za doseganje socialne kohezivnosti douniverzitetnih ravneh vzgoje in izobraževanja
Implementacija strategije za doseganje socialne kohezivnosti na različnih douniverzitetnih ravneh vzgojno-izobraževalnega sistema
Kvantitativi cilji
Oblikovanje strokovnih podlag za doseganje socialne kohezivnosti na različnih ravneh vzgojno-izobraževalnega sistema
Izpeljava strokovnih srečanj s strokovno javnostjo, z namenom pridobiti refleksijo na strokovne rešitve
Oblikovanje strategije za doseganje socialne kohezivnosti na različnih douniverzitetnih ravneh vzgojno-izobraževalnega sistema
Usposabljanje vzgojiteljev in učiteljev za uvajanje in evalviranje strategij za doseganje večje socialne kohezivnosti
Trajanje projekta: 11. 6. 2010 - 30. 3. 2012
Sredstva: 250.000,00 EUR
Vključeni partnerji:
- Nosilec projekta: Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta Koper
- Partner v projektu: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Projekt delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za šolstvo in šport. Izvaja se v okviru operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007-2013, razvojne prioritete: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«, prednostna usmeritev: »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja«.
Novice
26. jun. | Novice
Performativno vodenje z naslovom Koper nekoč in danes: Brezmadežna Marjetica in druge zgodbe
V spomladanskem semestru študijskega leta 2024/25 so se študentje 1. letnika drugostopenjskega študijskega programa Razredni pouk pri izbirnem predmetu Gledališče in lutke v razredu soočili s posebnim izzivom - kako pripraviti performativno muzejsko vodenje.
Dogodki
9. jun. - 31. avg. | Dogodek Koper
Poletna dobrodelna akcija pošiljanja razglednic srčnosti
21. jun. - 3. jul. | Dogodek Koper