Predpostavke in možnosti razvijanja inovativnih modelov poučevanja v funkciji transparentnosti univerzitetnega izobraževanja - DIMot

Datum začetka: 01.02.2017
Rok za oddajo: 30.09.2019
Nosilna organizacija: 1. Univerza v Kragujevcu, Pedagoška fakulteta Jagodina (Srbija)
Povzetek:

Splošni cilji:  razvijanje kakovosti univerzitetnega izobraževanja, ki bo na trgu znanja, s svojimi inovativni modeli prispeval k spodbujanju konkurenčnosti doma in v tujini.

Specifični cilji:

1.     predstaviti filozofske, sociološke in psihološko-pedagoške znanstvene vidike in elemente kakovosti univerzitetnega poučevanja v kontekstu primerljivosti obstoječih znanj in sposobnosti.

2.     razviti in evalvirati inovativne modele poučevanja ter instrumente za evalvacijo modelov in evalvacij.

 Opis projekta:

Skladno s postavljenim splošnim in specifičnimi cilji raziskovanja je struktura projekta določena z načrtovanimi izhodi:

1.     predstavitev sodobnega znanstveno utemeljenega teoretičnega pristopa k problemu kakovosti univerzitetnega izobraževanja;

2.     razvijanje, uporaba, sistematično spremljanje in komparativni pregled učinkov inovativnih modelov univerzitetnega poučevanja.
 


Raziskovalne naloge, ki izhajajo iz navedenih ciljev se uresničujejo preko vsebin raziskovanja, ki določajo smer njihovega skupnega delovanja. Predlagane raziskovalne vsebine so povezane s kompetencami in interesi raziskovalcev, katerih sodelovanje se načrtuje v projektu. Predvidene so vsebine s področja filozofije, sociologije, psihologije, pedagogike, didaktike …


Prva faza realizacije projekta  se nanaša na raziskovanje teoretičnega vidika kakovosti univerzitetnega izobraževanja in razumevanja le tega. V tej fazi se uresničuje prvi cilj raziskovanja to je raziskovanje filozofskih, socioloških, psiholoških in pedagoških vidikov kakovosti univerzitetnega poučevanja z  analizo obstoječega stanja v teoriji in praksi.
Druga faza realizacije projekta vključuje proučevanje možnosti razvoja inovativnih modelov univerzitetnega poučevanja in spremljanje učinkov njihovega uresničevanja v praksi z razvojem instrumentov za evalvacijo inovativnih modelov. V tej fazi se uresničuje drugi specifični cilj raziskovanja to je razvijanje inovativnih modelov poučevanja.
Tretja faza projekta vključuje desiminacijo rezultatov raziskovanja.

 

Link projekta: http://www.pefja.kg.ac.rs/bilateralni_projekat_2017-2019.html

 

icon open book

Novice

19. apr. | Novice

MeetUP 2024 okrepil povezanost Alumni UP skupnosti

V četrtek, 18. aprila 2024, se je v avli UP FAMNIT odvilo letno srečanje alumnov Univerze na Primorskem – Alumni MeetUP, ki ga je letos zaznamovala prva podelitv nagrad in priznanj Alumni UP.

16. apr. | Novice

Naša študentka Nataša Vidonis prejela Flajbanovo nagrado

V petek, 12. aprila 2024, so podelili nagrade za zamejske študentke in študente. Na prireditvi v Trstu se je zbralo številno občinstvo in sprva prisluhnilo predsedniku Slovenskega deželnega gospodarskega združenja Robertu Frandoliču, ki je poudaril, da so mladi aktivni in uspešni, zato se jim za prihodnost narodne skupnosti ni treba bati.

16. apr. | Novice

Rdeča nit druge Mednarodne konference o ekosocialnem izobraževanju bo ...

V času podnebne krize in nujnosti ukrepanja moramo učence vseh starosti spodbujati pri razvoju znanj in spretnosti, da se bodo lahko učinkovito spoprijeli s podnebno krizo in ostalimi izzivi prihodnosti. Pri tem pa imajo ključno vlogo prav učitelji, katerim je Mednarodna konferenca o ekosocialnem izobraževanju tudi posvečena.

icon arrow more

Dogodki