Problemsko učenje študentov v delovnem okolju: gospodarstvo, negospodarstvo in neprofitni sektor v lokalnem/regionalnem okolju 2024–2027: Uvajanje umetnosti kot univerzalnega jezika izražanja otrok z različnimi spoznavnimi in drugimi razvojnimi potrebami
Pedagoška mentorja: izr. prof. dr. Sonja Rutar, izr. prof. mag. Jirek Kočica in doc. dr. Mojca Žefran
Projektni partner: Vrtec Koper
Delovni mentor: Alenka Rušt
Dosedanja empirična spoznanja kažejo, za imajo določeni otroci težave z verbalnim izražanjem zaradi večjezičnosti in zaradi razvojnih težav. V partnerskem sodelovanju Pedagoške fakultete UP z Vrtcem Koper bodo študentje pedagoškega in umetniškega študijskega programa imeli priložnost za razvoj pristopov in pridobivanje novega znanja v neposrednem okolju rednih in razvojnih oddelkov predšolske vzgoje ter s tem pridobili znanja za delo v raznolikih, vendar vsebinsko povezanih in integriranih delovnih okoljih. Partnerska inštitucija, Vrtec Koper, pa bo v partnerskem in mentorskem sodelovanju pri razvoju novega znanja pridobila pristope pomoči otrokom pri doživljanju, spoznavanju in izražanju v univerzalnem jeziku umetnosti.
Cilj projekta je razvoj kompetenc študentov pedagoških in umetniških študijskih programov za sodelovalno delo v vzgojno-izobraževalnem procesu in razvoj strategij za pomoč otrokom pri izražanju v univerzalnem jeziku umetnosti, s povezovanjem kurikularne načrtnosti ter ustvarjalne odprtosti. S tem želimo zagotoviti kakovost bivanja in priložnosti za razvoj izražanja vsem otrokom.
Novice
26. jun. | Novice
Performativno vodenje z naslovom Koper nekoč in danes: Brezmadežna Marjetica in druge zgodbe
V spomladanskem semestru študijskega leta 2024/25 so se študentje 1. letnika drugostopenjskega študijskega programa Razredni pouk pri izbirnem predmetu Gledališče in lutke v razredu soočili s posebnim izzivom - kako pripraviti performativno muzejsko vodenje.
Dogodki
9. jun. - 31. avg. | Dogodek Koper
Poletna dobrodelna akcija pošiljanja razglednic srčnosti
21. jun. - 3. jul. | Dogodek Koper