Posodobitev pedagoških študijskih programov – Posodobitev PŠP NOO
Univerza na Primorskem, Univerza v Mariboru
Namen projekta je bodoče strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju opremiti s kompetencami, pomembnimi za soočanje z aktualnimi izzivi in izzivi prihodnosti za krepitev odpornosti izobraževalnega sistema, s poudarkom na digitalnih kompetencah in kompetencah za trajnostni.
Cilj projekta je pripravljen predlog posodobljenih pedagoških študijskih programov za pridobitev izobrazbe in pedagoških študijskih programov za izpopolnjevanje z vidika krepitve kompetenc, pomembnih za soočanje z aktualnimi izzivi in izzivi prihodnosti, s poudarkom na digitalnih kompetencah in kompetencah za trajnostni razvoj najmanj 92 pilotih projektov s prenovljenimi/novimi učnimi načrti skladno s kompetenčnim okvirom.
Naloge: izdelava kompetenčnega okvira v univerzitetnih pedagoških študijskih programih s kompetencami, pomembnimi za soočanje z aktualnimi izzivi in izzivi prihodnosti, s poudarkom na digitalnih kompetencah in kompetencah za trajnostni razvoj (november 2023); analize pedagoških študijskih programov skozi kompetenčni okvir (75 študijskih programov in 3 programi za izpopolnjevanje; 1 PAI in 1 specialno pedagoška znanja; januar 2024) ter; načrtovanje najmanj 92 pilotnih projektov za vpeljevanje sprememb (najmanj 78 obveznih predmetov);Vmesno poročilo – september 2024; izdelava predloga posodobljenih pedagoških študijskih programov skladno s kompetenčnim okvirom, za najmanj 92 pilotnih projektov / ki bo preizkušen in evalviran v najmanj 92 pilotnih projektih (maj 2026); priprava strokovnih podlag za posodobitev pedagoških študijskih programov različnih predmetnih področij skladno s kompetenčnim okvirom (priročnik za posodabljanje učnih vsebin z didaktičnimi in vsebinskimi priporočili za izvajalce učnih načrtov; maj 2026); priprava sistemskih priporočil za različne deležnike (maj 2026); Krepitvi digitalnih kompetenc mora biti namenjen najmanj 50 % delež vrednosti projekta; Pilotni projekt je priprava posodobitev in prilagajanje učnega načrta obstoječega predmeta ali priprava učnega načrta novega predmeta z umestitvijo v predmetnik študijskega programa v pedagoških študijskih programih, pilotiranje oz. praktično preizkušanje s skupinami študentov ter evalvacija.
Aktivnosti: izdelava kompetenčnega okvira – fokusni intervjuji, krajši posveti z akademiki, praktiki; analiza pedagoških študijskih programov skozi kompetenčni okvir – kazalniki / kriteriji zapisani v kontrolni listi, poročilo za posamezen projekt; spremembe učnih načrtov, priprava novih predmetov; priprava strokovnih podlag, sistemskih priporočil; spremljanje in evalvacija izvajanja projekta; diseminacija in informiranje o rezultatih projekta.
Projekt v okviru Načrta za okrevanje in odpornost financirata Republika Slovenija in Evropska unija – NextGenerationEU.
Povezava na spletno mesto noo.gov.si
Novice
15. maj. | Novice
Izzid monografije v okviru projekta Generativna umetna inteligenca: Analiza stanja v primarnem, sekundarnem in terciarnem izobraževanju
V okviru projekta Generativna umetna inteligenca je izšla monografija z naslovom Generativna umetna inteligenca v izobraževanju: Analiza stanja v primarnem, sekundarnem in terciarnem izobraževanju.
Dogodki
16. maj. - 29. maj. | Dogodek Koper in Nova Gorica
Vabilo na interdisciplinarni performans Ane Južnič, študentke VUO: (H)ARMONI(J)A
19. maj. | Dogodek Koper