Tretji mednarodni znanstveni sestanek z naslovom »Vpliv sodobnih znanstvenih dosežkov na zgodnje učenje«

20.10.2006

Programski odbor

  • izr. prof. dr. Mara Cotič (UP PEF)
  • doc. dr. Vida Medved Udovič (UP PEF)
  • izr. prof. dr. Lucija Čok, znan. svetn. (UP FHŠ)
  • izr. prof. dr. Rado Pišot (UP PEF)
  • doc. dr. Elizabeta Bernjak (Univerza v Sombotelu, Pedagoška fakulteta, Madžarska)
  • doc. dr. Majda Cencič (UP PEF)
  • doc. dr. Maria Wedenigg (Univerza v Celovcu, Pedagoška fakulteta, Avstrija)

Organizacijski odbor

  • mag. Darjo Felda, viš. pred. (UP PEF)
  • spec. Nada Razpet,asisit. (UP PEF)
  • mag. Anja Zorman, asist. (UP PEF)
  • mag. Jernej Vičič, asist. (UP PEF)
  • mag. Sonja Starc, viš. pred. (UP PEF)

Namen znanstvenega sestanka

Teoretična izhodišča družboslovnih in humanističnih ved narekujejo posodabljanje modelov zgodnjega učenja od predšolskega do zgodnješolskega obdobja, posledično pa tudi učenje v kasnejših obdobjih in sam model vseživljenjskega učenja.

V okviru sestanka bomo soočili zlasti različne poglede na učna gradiva in pripomočke ter druga didaktična sredstva oz. postopke. Pričakujemo strokovno argumentirana izhodišča in kritična mnenja o smiselnosti, nujnosti in primernosti le-teh, zajetih v ustreznih didaktičnih modelih za razvijanje otrokove širše pojmovne in kritične pismenosti.

Predvideno število udeležencev sestanka

  • skupaj 56 (domačih 45, iz tujine 11)

Jezik(i) sestanka

  • slovenski jezik
  • italijanski jezik
  • hrvaški jezik
icon open book

Novice

26. jun. | Novice

Performativno vodenje z naslovom Koper nekoč in danes: Brezmadežna Marjetica in druge zgodbe

V spomladanskem semestru študijskega leta 2024/25 so se študentje 1. letnika drugostopenjskega študijskega programa Razredni pouk pri izbirnem predmetu Gledališče in lutke v razredu soočili s posebnim izzivom - kako pripraviti performativno muzejsko vodenje.

icon arrow more

Dogodki