Priročnik Inovativne prakse v visokošolski didaktiki

datum: 03.10.2022

kategorija: Za zaposlene

Sporočamo, da je izšel visokošolski priročnik Inovativne prakse v visokošolski didaktiki.

Objavljen je v formatu PDF: https://doi.org/10.26493/978-961-293-178-0, kot FlipBook pa na https://www.hippocampus.si/ISBN/978-961-293-179-7/mobile/index.html

Posamezna poglavja so dosegljiva na naslovih, ki so objavljeni na dnu prve strani, npr. https://doi.org/10.26493/978-961-293-178-0.7-8.

  Inovativne.png

icon open book

Novice

22. nov. | Novice

21. mednarodni znanstveni in strokovni sestanek: Vseživljenjsko učenje kot temelj trajnostne družbe 

V petek, 21. 11. 2025, je na UP PEF potekal 21. mednarodni znanstveni in strokovni sestanek, z naslovom Vseživljenjsko učenje kot temelj trajnostne družbe, ki ga UP PEF ga organizira v sodelovanju s Slovenskim društvom raziskovalcev na področju edukacije, Univerzo v Kragujevcu, Pedagoško fakulteto v Užicu (Srbija) in Univerzo v Banja Luki, Filozofsko fakulteto (Bosna in Hercegovina).

19. nov. | Novice

Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem na obisku Univerze v Pretorii

Med 3. in 7. novembrom 2025 so prof. dr. Tina Štemberger, prof. dr. Sonja Čotar Konrad in doc. dr. Karmen Drljić gostovale na Pedagoški fakulteti Univerze v Pretorii v okviru programa Erasmus+ KA171. Namen obiska je bil izmenjava znanj in izkušenj ter krepitev mednarodnega sodelovanja na področju predšolske vzgoje in izobraževanja.

18. nov. | Novice

Sodelujoči v projektu RAČek na hospitacijskem usposabljanju v Vrtcu Pedenjped: računalniško mišljenje razvijali tudi v gozdu

V torek, 11. novembra, je v Vrtcu Pedenjped potekalo hospitacijsko usposabljanje za strokovne delavce, ki sodelujejo v projektu RAČek – Razvoj računalniškega mišljenja z vključevanjem STEM kompletov v vrtcih in osnovnih šolah od 1. do 5. razreda. Udeleženci so spoznali primere dobrih praks, preizkusili različne učne pristope in se neposredno seznanili z inovativnimi načini razvijanja računalniškega mišljenja.

icon arrow more

Dogodki