Pedagogika
Socialna pedagogika
| UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||||
| Predmet: | Socialna pedagogika | |||||||||||||||
| Course title: | ||||||||||||||||
| Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||||
| Edukacijske vede, 1. stopnja | / | 3. | 5. | |||||||||||||
| Vrsta predmeta / Course type | obvezni | |||||||||||||||
| Univerzitetna koda predmeta / University course code: | ||||||||||||||||
| Predavanja | Seminar | Vaje | Klinične vaje | Druge oblike študija | Samost. delo | ECTS | ||||||||||
| 45 | / | 30 | / | / | 105 | 6 | ||||||||||
| Nosilec predmeta: | izr. prof. dr. Mitja Krajnčan | |||||||||||||||
| Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||||
| Vaje: | slovenski | |||||||||||||||
| Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: | Prerequisits: | |||||||||||||||
| / | ||||||||||||||||
| Vsebina: |
| Temeljna znanja
Specifična znanja
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
| Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
| Cilji in kompetence: |
| Cilji: Študent spoznava historični vidik stigmatizacije in marginalizacije oseb s posebnimi potrebami, historične težnje destigmatizacije in demarginalizacije, sodobna družbena gibanja in strokovna prizadevanja za integracijo in inkluzijo oseb s posebnimi potrebami v običajno vzgojno-izobraževalni sistem in realno družbeno okolje. Spozna hipotetični in realni nivo participacije oseb s posebnimi potrebami v sodobni družbi (socialna, ekonomska, politična participacija itd.). Ozavesti sebe in ozavešča širšo javnost o zanstveno neosnovanih predsodkih in stereotipih oseb s posebnimi potrebami. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
| Predvideni študijski rezultati: |
| Znanje in razumevanje:
|
| Metode poučevanja in učenja: |
| Predavanja, razne oblike izkustvenega učenja v živo (spozanavnje oseb s posebnimi potrebami v njihovi stvarni situaciji); študijske simulacije družbenih situacij, uporabnih za študijsko analizo; vodena pomoč študenta konkretni osebi s posebnimi potrebami; prostovoljno socialno-pedagoško delo, projekti z določenimi skupinami oseb in z izbranimi (študijskimi) problemi; seminarsko delo; ekskurzije itd. |
| Načini ocenjevanja: |
| Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt)
|
Novice
24. okt. | Novice
Študenti študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje prvič razstavljajo na Festivalu IZIS
13. Festival IZIS z naslovom Konec sporočila, ki ga že vrsto let organizira kulturno izobraževalno društvo PINA iz Kopra prvič vključuje dela študentk in študentov študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje.