Predšolska vzgoja
Glasbeni jezik
| UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
| Predmet: | Glasbeni jezik | |||||||||||||
| Course title: | ||||||||||||||
| Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
| Predšolska vzgoja | / | 1. | 1. | |||||||||||
| Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
| Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
| Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
| 15 | / | / | / | Individualne vaje =30 | *45 | 3 | ||||||||
| Od 10% do 50% KU je mogoče izvajati v obliki e-izobraževanja. *projetkna naloga (portfolio) 15 ur = 0,5 KT; študij literature 15 ur = 0,5 KT; priprava na ustni izpit in izpit 15 ur = 0,5 KT | ||||||||||||||
| Nosilec predmeta: | izr. prof. dr. Bogdana Borota | |||||||||||||
| Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
| Vaje: | slovenski | |||||||||||||
| Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: |
| Razvite elementarne glasbene sposobnosti. |
| Vsebina: |
| Predmet študente aktivno uvaja v ustvarjanje, izvajanje, poslušanje, vrednotenje ter branje in pisanje glasbe. Ob izbranem repertoarju (poudarek je na pevski in instrumentalni literaturi za otroke) poglabljajo razumevanje zakonitosti glasbenega jezika in oblikoslovja v glasbi. Spoznavajo nekatere slogovne značilnosti umetnostnih stilov in zvrsti ter značilnosti našega glasbeno – kulturnega okolja. Petje
Instrumentalno izvajanje
Taktiranje in dirigiranje
Glasbeni jezik in oblikoslovje v glasbi
Analiza pevske literature za otroke
|
| Temeljni literatura in viri: |
| Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
| Cilji in kompetence: |
| Cilji: Študent/-ka se usposablja za samostojno poustvarjanje glasbe, tako da glasbo posluša, izvaja, ustvarja, analizira in vrednoti. Ob tem si razvija glasbene spretnosti in miselne predstave ter usvaja zakonitosti glasbenega jezika in oblikoslovja v glasbi. Vzpostavlja kritičen odnos do glasbene literature in produkcije ter ohranja estetsko senzibilnost. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
| Predvideni študijski rezultati: |
| Znanje in razumevanje:
Uporaba: · poustvarjajo glasbene vsebine;
Refleksija:
|
| Metode poučevanja in učenja: |
| Predavanja, individualno učenje in poučevanje, sodelovalno učenje in poučevanje, glasbene metode, delo z glasbenimi zapisi, e-učenje in poučevanje. |
| Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
| Sprotno opravljanje obveznosti in krajše pisne naloge (portfolijo). Izpit je sestavljen iz dveh kolokvijev: kolokvij iz teorije glasbe in oblikoslovja (30% skupne ocene) ter kolokvij iz glasbenega izvajanja (70% skupne ocene). Pozitivno opravljen kolokvij iz teorije glasbe in oblikoslovja je pogoj za prijavo na kolokvij iz glasbenega izvajanja. | Izpit je sestavljen iz dveh kolokvijev: kolokvij iz teorije glasbe (30% skupne ocene) ter kolokvij iz glasbenega izvajanja (70% skupne ocene). Pozitivno opravljen kolokvij iz teorije glasbe je pogoj za prijavo na kolokvij iz glasbenega izvajanja. |
| Reference nosilca: |
|
Novice
24. okt. | Novice
Študenti študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje prvič razstavljajo na Festivalu IZIS
13. Festival IZIS z naslovom Konec sporočila, ki ga že vrsto let organizira kulturno izobraževalno društvo PINA iz Kopra prvič vključuje dela študentk in študentov študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje.