Razredni pouk
Naravoslovje 2
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Naravoslovje 2 | |||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Razredni pouk, 1. stopnja | / | 2. | 4. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmetacode: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Vaje | Klinične vaje | Druge oblike študija | Samost. delo | ECTS | ||||||||
50 ur | 10 ur | LV 30 ur, TV 15 ur | / | / | 135 ur | 8 | ||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Nives Kovač, doc. dr. Tomaž Kranjc | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
Fizikalne vsebine:
Kemijske vsebine:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji:
Splošne kompetence: Študent/-ka pridobi:
Predmetnospecifične kompetence: Študent/-ka:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študent(-ka):
Uporaba: Študent(-ka):
Refleksija: Študent(-ka):
|
Metode poučevanja in učenja: |
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
| 20 %, 80%. |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
doc. dr. Nives Kovač:
doc. dr. Tomaž Kranjc:
|
Novice
19. apr. | Novice
MeetUP 2024 okrepil povezanost Alumni UP skupnosti
V četrtek, 18. aprila 2024, se je v avli UP FAMNIT odvilo letno srečanje alumnov Univerze na Primorskem – Alumni MeetUP, ki ga je letos zaznamovala prva podelitv nagrad in priznanj Alumni UP.
16. apr. | Novice
Naša študentka Nataša Vidonis prejela Flajbanovo nagrado
V petek, 12. aprila 2024, so podelili nagrade za zamejske študentke in študente. Na prireditvi v Trstu se je zbralo številno občinstvo in sprva prisluhnilo predsedniku Slovenskega deželnega gospodarskega združenja Robertu Frandoliču, ki je poudaril, da so mladi aktivni in uspešni, zato se jim za prihodnost narodne skupnosti ni treba bati.
16. apr. | Novice
Rdeča nit druge Mednarodne konference o ekosocialnem izobraževanju bo ...
V času podnebne krize in nujnosti ukrepanja moramo učence vseh starosti spodbujati pri razvoju znanj in spretnosti, da se bodo lahko učinkovito spoprijeli s podnebno krizo in ostalimi izzivi prihodnosti. Pri tem pa imajo ključno vlogo prav učitelji, katerim je Mednarodna konferenca o ekosocialnem izobraževanju tudi posvečena.