Razredni pouk

Tečaj jadranja

 
Splošne informacije:

Osnovni podatki o predmetu
1. Ime predmeta: Tečaj jadranja
2. Koda predmeta:
3. Nosilec predmeta: Bojan Šturm, pred.
4. Število ECTS kreditnih točk: 3
5. Učni jezik: slovenski

Podatki o umeščenosti predmeta
6. Študijski program: Razredni pouk
7. Vrsta in stopnja študijskega programa: Univerzitetni študijski program – 1. stopnja
8. Vrsta predmeta: izbirni
9. Letnik študija: 1. ali 2. ali 3.
10. Semester: 1. ali 2. ali 3. ali 4. ali 5. ali 6.
11. Študijska smer:
12. Steber programa:

Obveznosti

13. Oblike neposredne pedagoške obveznosti (kontaktne ure):

Oblika izvedbe

Število ur

Število KT

Izvajalec

predavanja (P)

9

0,3

Učitelj

terenske vaje (TV)

51

1,7

Učitelj ali sodelavec

SKUPAJ

60

2

 

14. Samostojno študentovo delo:

Oblika aktivnosti

Število ur

Število KT

seminarska naloga (SN)

15

0,5

študij literature in virov (ŠL)

9

0,3

priprava na izpit in izpit (PI)

6

0,2

SKUPAJ

30

1

 

Cilji in kompetence
15. Predznanje, ki ga mora imeti študent:

  • vpis v letnik.


16. Učni cilji predmeta in kompetence:
a. Cilji:
Študent/-ka:

  • pridobiti in izpopolniti znanje v izbranih športnih panogah;
  • razvijati osnovne gibalne sposobnosti (moč, hitrost, koordinacijo, preciznost,..) z različnimi nalogami in organizacijskimi oblikami;
  • razvijati funkcionalne sposobnosti (aerobno in anaerobno vzdržljivost);
  • spoznati lastne gibalne in funkcionalne sposobnosti v daljšem časovnem obdobju obremenitve;
  • razumeti dileme sodobnega športa in spoštovanja fair playa;
  • skozi igro doživljati in razumeti pomen telesne obremenitve v funkciji sprostitve;
  • izpopolnjevati znanje v izbrani športni panogi;
  • oblikovati trajen aktivni odnos do športa kot kompenzacijske dejavnosti pri športu in delu.



b. Splošne kompetence:
Študent/-ka:

  • razumeti vpliv športne aktivnosti na zdravje in dobro počutje;
  • razumeti odziv organizma na napor in prilagoditev;
  • samostojno vzdrževanje gibalnih in funkcionalnih sposobnosti;
  • izboljšanje komunikacijske komponente;
  • krepitev lastne samopodobe;
  • pripravljenost in sposobnost samostojnega vključevanja v organizirane ali neorganizirane oblike športnega udejstvovanja v študijskih in kasneje v delovnih okoljih;
  • sposobnost reševanja gibalnih problemov v različnih okoliščinah.


c. Predmetnospecifične kompetence*:
Študent/-ka:

  • sposobnost načrtovanja vadbe glede na lastne potrebe in zmožnosti;
  • pridobivanje in strukturiranje specifičnih gibalnih izkušenj.


Vsebina predmeta in literatura
17. Opis vsebine:
• TEČAJ JADRANJA

18. Literatura:
a. Osnovna literatura:

  • Rotovnik-Kozjek, N. (2004) Gibanje je življenje (izbrana poglavja). Ljubljana: Domus.
  • Berčič, H. et al. (2001) Šport v obdobju zrelosti. Ljubljana: Fakulteta za šport UL, Inštitut za šport.


b. Dopolnilna literatura*:

  • CINDI Slovenija (2002) Krepimo zdravje z gibanjem in zdravo prehrano (mednarodna konferenca - Radenci). Ljubljana: CINDI Slovenija.
  • Šport, Kinesiologia Slovenica, Sodobna Pedagogika, Fit, Šport mladih, Tabor, Sokol, Polet,…


19. Predvideni študijski dosežki:
a. Znanje in razumevanje:*
Študent/-ka:

  • osvajanje vsebin športa kot temeljev, ki dajejo življenju določeno kvaliteto;
  • razumevanje preventivne vloge športa v ozaveščanju proti različnim oblikam zasvojenosti;
  • pridobitev novih znanj iz tehnike in taktike;
  • razumevanje odzivanja na napor;
  • utrditev in uporaba že znanih elementov v igri-tekmi;
  • sposobnost in zmožnost uspešnega nastopanja na tekmovanjih.


b. Uporaba:*
Študent/-ka:

  • uporaba pridobljenega znanja in izkušenj za kompenzacijo vsakodnevnih stresov med študijem;
  • sposobnost povezovanja osvojenih znanj in izkušenj med različnimi športnimi področji.


c. Refleksija:*
Študent/-ka:

  • uporaba pridobljenega znanja in izkušenj za kompenzacijo vsakodnevnih stresov v poklicu in med delom ter v družini.


Oblike in metode poučevanja, učenja ter ocenjevanja
20. Metode poučevanja in učenja:
predavanja, seminar, praktične vaje, delo na terenu, samostojen študij literature in izdelava seminarske naloge.

21. Načini preverjanja znanja:

  • seminarsko delo,
  • 85 % obvezna prisotnost na aktivnostih.

Znanje se ocenjuje z oceno: opravil / ni opravil.

Pogoji in viri
22. Delitev na skupine:*
V skladu z normativi.

23. Potrebni materialni viri za izvedbo predmeta:

  • oprema – čolni, jadrnice;
  • lastni rekviziti udeležencev za nekatere športne panoge; tudi možnost izposoje;
  • lastna športna oprema;
  • predavalnice.


24. Potrebni človeški viri za izvedbo predmeta:*

  • habilitirani visokošolski učitelji;
  • habilitirani visokošolski sodelavci.


Evalvacija
25. Metode in oblika evalvacije:

  • sprotni pogovori s študenti;
  • pridobivanje pisnih mnenj študentov o zadovoljstvu z izvedbo predmeta, predstavljenimi vsebinami in s predlogi za izboljšavo, z metodo anketnega vprašalnika ob zaključku študijskega leta;
  • samoevalvacija.



Učni načrt sestavil: Bojan Šturm, pred.

icon open book

Novice

23. apr. | Novice

Razstava študentov Inštituta za vizualno kulturo Univerze Nyiregyhaza

Od 22. aprila 2024 v novih prostorih na Čevljarski ulici v Kopru gostimo razstavo študentov Inštituta za vizualno kulturo Univerze Nyiregyhaza

23. apr. | Novice

Vabilo na preizkusno predavanje dr. Doza

Obveščamo vas, da bo imel dr. Daniel Doz, kandidat za izvolitev v naziv visokošolski učitelj – docent za področje Didaktika matematike in znanstveni naziv znanstveni sodelavec v četrtek, 9. maja 2024, ob 10. uri.

22. apr. | Novice

Ob svetovnem dnevu knjige: branje z najmlajšimi se začne z objemom čez rame

UP PEF in Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper sta v ponedeljek, 22. aprila 2024, gostili italijansko otroško pisateljico Eliso Mazzoli in urednico Anito Molino, ki sta v okviru svetovnega dneva knjige in mladinske književnosti spregovorili o ključni vlogi otroške literature pri razvoju otrokove osebnosti in sposobnosti. Teden pred tem pa je dr. Barbara Baloh z UP PEF predstavila pomen slikanic brez besedila.

icon arrow more

Dogodki