Razredni pouk
Ustno in pisno sporočanje v angleščini
| UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
| Predmet: | Ustno in pisno sporočanje v angleščini | |||||||||||||
| Course title: | ||||||||||||||
| Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
| Razredni pouk, 1. stopnja | / | 2. ali 4. | 3. ali 8. | |||||||||||
| Vrsta predmeta | Izbirni | |||||||||||||
| Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
| Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
| / | 45 | 30 | / | / | 105 | 6 | ||||||||
| Nosilec predmeta: | doc. dr. Silva Bratož | |||||||||||||
| Jeziki: | Predavanja: | angleški | ||||||||||||
| Vaje: | angleški | |||||||||||||
| Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: |
| Opravljen izpit iz predmeta Jezikovne zmožnosti v angleščini. |
| Vsebina: |
| Pisanje besedil v angleškem jeziku:
Govorne spretnosti v angleščini:
Ustno in pisno sporazumevanje v angleščini:
|
| Temeljni literatura in viri: |
| Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Slovarji:
|
| Cilji in kompetence: |
| Cilji: Študentinadalje razvijajo jezikovne zmožnosti v angleškem jezikus poudarkom na ustnem in pisnem sporočanju.Usposabljajo se za samostojno tvorjenje besedil v angleškem jeziku, ki so logično strukturirana in urejena in temeljijo na konvencijah oblikovanja besedil v angleškem jeziku. Študenti razvijajo tako diskurzno zmožnost, ki predpostavlja tvorjenje koherentnih jezikovnih enot, kot funkcijsko zmožnost, ki govorjen diskurz in pisna besedila podreja določenim funkcionalnim ciljem, kot so dajanje informacij, izražanje stališč ipd.Poudarek je na besedilih, ki so relevantna za področje izobraževanja, zlasti poučevanja tujega jezika na zgodnji stopnji. Splošne kompetence: Študenti:
Predmetnospecifične kompetence: Študenti:
|
| Predvideni študijski rezultati: |
| Znanje in razumevanje: Študent/-ka:
Uporaba: Študent/-ka:
Refleksija:
|
| Metode poučevanja in učenja: |
| Uporabljene so različne metode poučevanja. Delo v predavalnici sestoji iz različnih aktivnosti, od samostojnega dela do dela v parih oz. skupinskega dela. Uporabljena so različna gradiva in vaje.
|
| Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
| Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Predvidene so krajše pisne naloge. Študent/-ka opravlja pisni in ustni izpit iz vsebine predmeta. | Krajše pisne naloge = 20 %, izpit = 80 %. |
| Reference nosilca: |
|
Novice
30. okt. | Novice
Pedagoška fakultete UP sodelovala na srečanju delovne skupine ECEC Evropske komisije o digitalizaciji v predšolskem obdobju (Positive impact, opportunities and challenges of digitalisation in Early Childhood Education and Care (ECEC)
Od 21. do 23. oktobra 2025 je v Ljubljani potekalo srečanje Delovne skupine za predšolsko vzgojo in izobraževanje (ECEC) Evropske komisije (European Early Childhood Education and Care (ECEC) Working Group - Peer Learning Activity: Positive impact, opportunities and challenges of digitalisation in Early Childhood Education and Care (ECEC), posvečeno vprašanjem digitalizacije v zgodnjem otroštvu.
28. okt. | Novice
NI TI VSEENO? DELUJ POŠTENO! - ŠTUDENTSKI DAN V OKVIRU TEDNA PREPREČEVANJA KORUPCIJE
Vabimo vas, da se nam v okviru letošnjega Tedna preprečevanja korupcije pridružite na Študentskemu dnevu, ki bo v sredo, 10. decembra 2025, med 10.00 in 12.00, v predavalnici Burja 1 na UP FHŠ (Fakulteta za humanistične študije), Titov trg 5, Koper.
24. okt. | Novice
Študenti študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje prvič razstavljajo na Festivalu IZIS
13. Festival IZIS z naslovom Konec sporočila, ki ga že vrsto let organizira kulturno izobraževalno društvo PINA iz Kopra prvič vključuje dela študentk in študentov študijskega programa Vizualne umetnosti in oblikovanje.
Dogodki
4. nov. | Dogodek Koper