Inkluzivna pedagogika
Metode dela z otroki z znižanimi učnimi sposobnostmi in otroki z učnimi težavami
UČNI NAČRT PREDMETA | |||||||||||||||||
Predmet: | Metode dela z otroki z znižanimi učnimi sposobnostmi in otroki z učnimi težavami | ||||||||||||||||
Course title: | |||||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | ||||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. | 1. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | ||||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | |||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | |||||||||||
30 | / | 15 | 30 | / | 105 * | 6 | |||||||||||
Seminarska naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; izpit in priprava na izpit 15 ur = 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | |||||||||||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Božidar Opara | ||||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | |||||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: | |||||||
*V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse.
Definicije in klasifikacije otrok:
Identifikacija otrok z znižanimi učnimi sposobnostmi in otrok z učnimi težavami. Sistem vzgoje in izobraževanja otrok z znižanimi učnimi sposobnostmi:
Vzgoja in izobraževanje otrok z učnimi težavami:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: | |||||
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetno-specifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: | ||
Problemsko učenje na osnovi opazovanja prakse usmerja študente/študentke k sodelovalnemu in individualnemu učenju. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Velik del kontaktnih ur je namenjen problemsko orentiranemu učenju. Študent/ka mora opraviti ustni izpit iz predmeta, ki mu študent lahko pristopi po uspešno izdelanem in predstavljenem seminarskem delu. Temo seminarja si izbere študent/ka sam/a s soglasjem izvajalca. Za izdelavo seminarske naloge študenti dobijo navodila. | Seminarsko delo 40 %, izpit 60 %. |
Reference nosilca / Lecturer's references: | |||||
|
Novice
1. sep. | Novice
Okrogla miza na UP PEF o pomenu pedagoških poklicev v sodobni družbi
Strokovnjaki iz izobraževalnih institucij in politike so skupaj s predstavnico študentov razpravljali o uglednosti, privlačnosti ter izzivih učiteljskega poklica. Udeleženci so izpostavili, da je učiteljski poklic temelj družbe in oblikuje prihodnost naslednjih generacij, nujno pa je vlagati v pedagoške programe in infrastrukturo.
25. avg. | Novice
Asist. Dragana Sapanjoš prejela glavno nagrado na umetniški razstavi Grisia 2025
Asist. Dragana Šapanjoš je na letošnji znameniti rovinjski enodnevni umetniški razstavi tekmovalnega značaja Grisia prejela glavno nagrado Mestne občine Rovinj–Rovigno.