Inkluzivna pedagogika
Metode dela z otroki z znižanimi učnimi sposobnostmi in otroki z učnimi težavami
|   UČNI NAČRT PREDMETA  | |||||||||||||||||
|   Predmet:  |   Metode dela z otroki z znižanimi učnimi sposobnostmi in otroki z učnimi težavami  | ||||||||||||||||
|   Course title:  | |||||||||||||||||
|   Študijski program in stopnja  |   Študijska smer  |   Letnik  |   Semester  | ||||||||||||||
|   Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja  |   /  |   1.  |   1.  | ||||||||||||||
|   Vrsta predmeta  |   obvezni  | ||||||||||||||||
|   Univerzitetna koda predmeta:  | |||||||||||||||||
|   Predavanja  |   Seminar  |   Sem. vaje  |   Lab. vaje  |   Teren. vaje  |   Samost. delo  |   ECTS  | |||||||||||
|   30  |   /  |   15  |   30  |   /  |   105 *  |   6  | |||||||||||
|   Seminarska naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; izpit in priprava na izpit 15 ur = 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT  | |||||||||||||||||
|   Nosilec predmeta:  |   doc. dr. Božidar Opara  | ||||||||||||||||
|   Jeziki:  |   Predavanja:  |   slovenski  | |||||||||||||||
|   Vaje:  |   slovenski  | ||||||||||||||||
|    Vsebina:  | |||||||
|   *V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse. 
 Definicije in klasifikacije otrok: 
 Identifikacija otrok z znižanimi učnimi sposobnostmi in otrok z učnimi težavami. Sistem vzgoje in izobraževanja otrok z znižanimi učnimi sposobnostmi: 
 
 Vzgoja in izobraževanje otrok z učnimi težavami: 
  | 
|   Temeljni literatura in viri / Readings:  | |||||
|   Osnovna literatura: 
 Dopolnilna literatura: 
 Dodatna literatura: 
  | |||||
|    Cilji in kompetence:  | |
|   Cilji: 
 Splošne kompetence: 
 Predmetno-specifične kompetence: 
  | 
|    Predvideni študijski rezultati:  | ||
|   Znanje in razumevanje: 
 Uporaba: 
 Refleksija: 
  | 
|    Metode poučevanja in učenja:  | ||
|   Problemsko učenje na osnovi opazovanja prakse usmerja študente/študentke k sodelovalnemu in individualnemu učenju.  | 
|    Načini ocenjevanja:  |   Delež (v %)  | |||
|   Velik del kontaktnih ur je namenjen problemsko orentiranemu učenju. Študent/ka mora opraviti ustni izpit iz predmeta, ki mu študent lahko pristopi po uspešno izdelanem in predstavljenem seminarskem delu. Temo seminarja si izbere študent/ka sam/a s soglasjem izvajalca. Za izdelavo seminarske naloge študenti dobijo navodila.  |   Seminarsko delo 40 %, izpit 60 %.  | |||
|    Reference nosilca / Lecturer's references:  | |||||
 
  | 
Novice
3. nov. | Novice
Viš. pred. Matija Jenko ter študentka Lara Strgaršek na Mednarodni znanstveni konferenci v Užicu v Srbiji
30. okt. | Novice
Pedagoška fakultete UP sodelovala na srečanju delovne skupine ECEC Evropske komisije o digitalizaciji v predšolskem obdobju (Positive impact, opportunities and challenges of digitalisation in Early Childhood Education and Care (ECEC)
Od 21. do 23. oktobra 2025 je v Ljubljani potekalo srečanje Delovne skupine za predšolsko vzgojo in izobraževanje (ECEC) Evropske komisije (European Early Childhood Education and Care (ECEC) Working Group - Peer Learning Activity: Positive impact, opportunities and challenges of digitalisation in Early Childhood Education and Care (ECEC), posvečeno vprašanjem digitalizacije v zgodnjem otroštvu.
28. okt. | Novice
NI TI VSEENO? DELUJ POŠTENO! - ŠTUDENTSKI DAN V OKVIRU TEDNA PREPREČEVANJA KORUPCIJE
Vabimo vas, da se nam v okviru letošnjega Tedna preprečevanja korupcije pridružite na Študentskemu dnevu, ki bo v sredo, 10. decembra 2025, med 10.00 in 12.00, v predavalnici Burja 1 na UP FHŠ (Fakulteta za humanistične študije), Titov trg 5, Koper.
Dogodki
4. nov. | Dogodek Koper