Inkluzivna pedagogika
Metode dela s slepimi in slabovidnimi
|   UČNI NAČRT PREDMETA   | ||||||||||||||
|   Predmet:  |   Metode dela s slepimi in slabovidnimi  | |||||||||||||
|   Course title:  | ||||||||||||||
|   Študijski program in stopnja  |   Študijska smer  |   Letnik  |   Semester  | |||||||||||
|   Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja  |   /  |   1.  |   2.  | |||||||||||
|   Vrsta predmeta  |   obvezni  | |||||||||||||
|   Univerzitetna koda predmeta:  | ||||||||||||||
|   Predavanja  |   Seminar  |   Sem. vaje  |   Lab. vaje  |   Teren. vaje  |   Samost. delo  |   ECTS  | ||||||||
|   30  |   /  |   15  |   30  |   /  |   105 *  |   6  | ||||||||
|   projektna naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; priprava na izpit in izpit 15 ur = 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT  | ||||||||||||||
|   Nosilec predmeta / Lecturer:  |   doc. dr. Aksinija Kermauner  | |||||||||||||
|   Jeziki / Languages:  |   Predavanja / Lectures:  |   slovenski  | ||||||||||||
|   Vaje / Tutorial:  |   slovenski  | |||||||||||||
|    Vsebina:  | 
|   *V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse. Opis vsebine predmeta: 
  | 
|   Temeljni literatura in viri:  | |||||
|   Osnovna literatura 
 Dopolnilna literatura 
 Dodatna literatura 
  | 
|    Cilji in kompetence:  | |
|   Cilji: Študent/ka spozna pojav slepote in slabovidnosti ter specifičnosti pri njihovem razvoju. Študent/ka spozna metode vzgoje in izobraževanja ter rehabilitacije slepih in slabovidnih. Izobraziti široko usposobljenega strokovnjaka, ki bo znal prepoznati posameznika v vsej svoji drugačnosti v razvoju in pri učenju in bo obvladal različne pristope, metode, tehnike in strategije za neposredno delo in za vključevanje slepih in slabovidnih v normalno življenje. Splošne kompetence: 
 Predmetnospecifične kompetence: 
  | 
|    Predvideni študijski rezultati:  | ||
|   Znanje in razumevanje: 
 Uporaba: 
 Refleksija: 
  | ||
|    Metode poučevanja in učenja:  | ||
|   Poleg predavanj je več kot polovica kontaktnih ur predvidena za problemsko orientirano učenje v obliki laboratorijskih vaj in seminarskega dela, ki se zaključi s seminarsko nalogo, ki nastane na osnovi opazovanja in spoznanj iz prakse.  | 
|    Načini ocenjevanja:  |   Delež (v %)  | |||
|   Znanje se preverja z ustnim izpitom študenta/ke. Poleg tega pa še s seminarsko nalogo, ki je predpogoj za pristop k izpitu. Seminarska naloga mora obsegati najmanj 1500 besed in pozitivna ocena je predpogoj za ustni izpit. Za seminarsko nalogo študenti prejmejo navodilo.  |   Seminarska naloga 40%, izpit 60%.  | |||
|    Reference nosilca:  | |||||
 
  | 
Novice
3. nov. | Novice
Viš. pred. Matija Jenko ter študentka Lara Strgaršek na Mednarodni znanstveni konferenci v Užicu v Srbiji
30. okt. | Novice
Pedagoška fakultete UP sodelovala na srečanju delovne skupine ECEC Evropske komisije o digitalizaciji v predšolskem obdobju (Positive impact, opportunities and challenges of digitalisation in Early Childhood Education and Care (ECEC)
Od 21. do 23. oktobra 2025 je v Ljubljani potekalo srečanje Delovne skupine za predšolsko vzgojo in izobraževanje (ECEC) Evropske komisije (European Early Childhood Education and Care (ECEC) Working Group - Peer Learning Activity: Positive impact, opportunities and challenges of digitalisation in Early Childhood Education and Care (ECEC), posvečeno vprašanjem digitalizacije v zgodnjem otroštvu.
28. okt. | Novice
NI TI VSEENO? DELUJ POŠTENO! - ŠTUDENTSKI DAN V OKVIRU TEDNA PREPREČEVANJA KORUPCIJE
Vabimo vas, da se nam v okviru letošnjega Tedna preprečevanja korupcije pridružite na Študentskemu dnevu, ki bo v sredo, 10. decembra 2025, med 10.00 in 12.00, v predavalnici Burja 1 na UP FHŠ (Fakulteta za humanistične študije), Titov trg 5, Koper.
Dogodki
4. nov. | Dogodek Koper