Inkluzivna pedagogika
Individualizacija vzgoje in izobraževanja
|   UČNI NAČRT PREDMETA  | ||||||||||||||
|   Predmet:  |   Individualizacija vzgoje in izobraževanja  | |||||||||||||
|   Course title:  | ||||||||||||||
|   Študijski program in stopnja  |   Študijska smer  |   Letnik  |   Semester  | |||||||||||
|   Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja  |   /  |   1.  |   2.  | |||||||||||
|   Vrsta predmeta  |   obvezni  | |||||||||||||
|   Univerzitetna koda predmeta:  | ||||||||||||||
|   Predavanja  |   Seminar  |   Sem. vaje  |   Lab. vaje  |   Teren. vaje  |   Samost. delo  |   ECTS  | ||||||||
|   45  |   30  |   /  |   /  |   /  |   105*  |   6  | ||||||||
|   Projektna naloga 30 ur = 1 KT; izpit in priprava na izpit 45 ur = 1,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT  | ||||||||||||||
|   Nosilec predmeta:  |   doc. dr. Božidar Opara  | |||||||||||||
|   Jeziki:  |   Predavanja:  |   slovenski  | ||||||||||||
|   Vaje:  |   slovenski  | |||||||||||||
|    Vsebina:  | 
|   *V samostojno študentovo delo je vključenih tudi 30 ur (1 KT) prakse. 
  | 
|   Temeljni literatura in viri:  | |||||
|   Osnovna literatura: 
 Dopolnilna literatura: Internet naslovi:
 Dodatna literatura: 
  | |||||
|    Cilji in kompetence:  | |
|   Cilji: Študent/-ka spozna koncept individualizirane vzgoje in izobraževanja, zna povezati znanja različnih predmetnih področij programa ter se usposobi za inter- in trans- disciplinarno praktično oblikovanje, izvajanje ter evalvacijo individualiziranega programa za osebo s posebnimi potrebami v različnih življenjskih obdobjih. 
 
 Predmetnospecifične kompetence: 
  | 
|    Predvideni študijski rezultati:  | ||
|   Znanje in razumevanje: Študent/-ka: 
 Uporaba: Študent/-ka: 
  | 
|    Metode poučevanja in učenja:  | ||
|   Predavanja, individualno samostojno učenje študentov, praktično delo študentov, seminarsko delo (priprava in predstavitev), diskusije, sodelovalno učenje.  | 
|    Načini ocenjevanja:  |   Delež (v %)  | |||
|   Predstavitev projektne naloge v obliki seminarskega dela: individualiziran program za 50% ocene. Pisni izpit (50% ocene).  |   Predstavitev projektne naloge v obliki seminarskega dela: individualiziran program = 50% ocene, pisni izpit = 50% ocene.  | |||
|    Reference nosilca:  | |||||
 
  | 
Novice
3. nov. | Novice
Viš. pred. Matija Jenko ter študentka Lara Strgaršek na Mednarodni znanstveni konferenci v Užicu v Srbiji
30. okt. | Novice
Pedagoška fakultete UP sodelovala na srečanju delovne skupine ECEC Evropske komisije o digitalizaciji v predšolskem obdobju (Positive impact, opportunities and challenges of digitalisation in Early Childhood Education and Care (ECEC)
Od 21. do 23. oktobra 2025 je v Ljubljani potekalo srečanje Delovne skupine za predšolsko vzgojo in izobraževanje (ECEC) Evropske komisije (European Early Childhood Education and Care (ECEC) Working Group - Peer Learning Activity: Positive impact, opportunities and challenges of digitalisation in Early Childhood Education and Care (ECEC), posvečeno vprašanjem digitalizacije v zgodnjem otroštvu.
28. okt. | Novice
NI TI VSEENO? DELUJ POŠTENO! - ŠTUDENTSKI DAN V OKVIRU TEDNA PREPREČEVANJA KORUPCIJE
Vabimo vas, da se nam v okviru letošnjega Tedna preprečevanja korupcije pridružite na Študentskemu dnevu, ki bo v sredo, 10. decembra 2025, med 10.00 in 12.00, v predavalnici Burja 1 na UP FHŠ (Fakulteta za humanistične študije), Titov trg 5, Koper.
Dogodki
4. nov. | Dogodek Koper