Inkluzivna pedagogika
Raziskovanje inkluzije
|   UČNI NAČRT PREDMETA  | |||||||||||||||||
|   Predmet:  |   Raziskovanje inkluzije  | ||||||||||||||||
|   Course title:  | |||||||||||||||||
|   Študijski program in stopnja  |   Študijska smer  |   Letnik  |   Semester  | ||||||||||||||
|   Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja  |   /  |   2.  |   3.  | ||||||||||||||
|   Vrsta predmeta  |   obvezni  | ||||||||||||||||
|   Univerzitetna koda predmeta:  | |||||||||||||||||
|   Predavanja  |   Seminar  |   Sem. vaje  |   Lab. vaje  |   Teren. vaje  |   Samost. delo  |   ECTS  | |||||||||||
|   30  |   /  |   30  |   15  |   /  |   105 *  |   6  | |||||||||||
|   projektna naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 45 ur = 1 KT; praksa 30 ur = 1 KT  | |||||||||||||||||
|   Nosilec predmeta:  |   prof. dr. Majda Cencič  | ||||||||||||||||
|   Jeziki:  |   Predavanja:  |   slovenski  | |||||||||||||||
|   Vaje:  |   slovenski  | ||||||||||||||||
|    Vsebina:  | |||||||
|   *V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse. Opis vsebine predmeta: 
 Proces raziskovanja glede na paradigmo raziskovanja: izbira teme ali problema, študij virov in literature, načrtovanje raziskave: 
  | 
|   Temeljni literatura in viri / Readings:  | |||||
|   Osnovna literatura: 
 Dopolnilna literatura: 
 Dodatna literatura: 
  | 
|    Cilji in kompetence:  | |
|   Cilji: 
 Splošne kompetence: 
 Predmetnospecifične kompetence: 
  | 
|    Predvideni študijski rezultati:  | ||
|   Znanje in razumevanje: 
 Uporaba: 
 Refleksija: 
  | 
|    Metode poučevanja in učenja:  | ||
|   Predavanja, seminarji in vaje v manjših skupinah in samostojno raziskovalno delo študenta.  | 
|    Načini ocenjevanja:  |   Delež (v %)  | |||
|   Projektna oz. raziskovalna naloga, ki je nastala na osnovi zbranih podatkov v praksi: obseg 1500 do 2000 besed in pisni ali ustni izpit. Aktivno sodelovanje na predavanjih, seminarjih in vajah. Pri nalogi se ocenjuje: struktura naloge, teoretska podlaga, navajanje virov in literature med besedilom, predstavitev procesa raziskovanja in rezultati, ki so dobljeni na osnovi ustrezno izbranih in utemeljenih metod obdelave ter ugotovitve, ki so interpretirane in povezane s teoretičnimi izhodišči. Ustrezen zaključek, navajanje virov in literature ter urejene, priložene ter omenjene priloge. Sestavni del ocene je tudi govorna predstavitev raziskave ali predstavitev na plakatu. Uporablja se ocenjevalna lestvica, ki je sprejeta na UP.  |   Projektna naloga 40%, izpit 60%.  | |||
|    Reference nosilca /:  | |||||
 
  | 
Novice
3. nov. | Novice
Viš. pred. Matija Jenko ter študentka Lara Strgaršek na Mednarodni znanstveni konferenci v Užicu v Srbiji
30. okt. | Novice
Pedagoška fakultete UP sodelovala na srečanju delovne skupine ECEC Evropske komisije o digitalizaciji v predšolskem obdobju (Positive impact, opportunities and challenges of digitalisation in Early Childhood Education and Care (ECEC)
Od 21. do 23. oktobra 2025 je v Ljubljani potekalo srečanje Delovne skupine za predšolsko vzgojo in izobraževanje (ECEC) Evropske komisije (European Early Childhood Education and Care (ECEC) Working Group - Peer Learning Activity: Positive impact, opportunities and challenges of digitalisation in Early Childhood Education and Care (ECEC), posvečeno vprašanjem digitalizacije v zgodnjem otroštvu.
28. okt. | Novice
NI TI VSEENO? DELUJ POŠTENO! - ŠTUDENTSKI DAN V OKVIRU TEDNA PREPREČEVANJA KORUPCIJE
Vabimo vas, da se nam v okviru letošnjega Tedna preprečevanja korupcije pridružite na Študentskemu dnevu, ki bo v sredo, 10. decembra 2025, med 10.00 in 12.00, v predavalnici Burja 1 na UP FHŠ (Fakulteta za humanistične študije), Titov trg 5, Koper.
Dogodki
4. nov. | Dogodek Koper