Inkluzivna pedagogika
Raziskovanje inkluzije
UČNI NAČRT PREDMETA | |||||||||||||||||
Predmet: | Raziskovanje inkluzije | ||||||||||||||||
Course title: | |||||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | ||||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 2. | 3. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | ||||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | |||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | |||||||||||
30 | / | 30 | 15 | / | 105 * | 6 | |||||||||||
projektna naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 45 ur = 1 KT; praksa 30 ur = 1 KT | |||||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Majda Cencič | ||||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | |||||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: | |||||||
*V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse. Opis vsebine predmeta:
Proces raziskovanja glede na paradigmo raziskovanja: izbira teme ali problema, študij virov in literature, načrtovanje raziskave:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: | |||||
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: | ||
Predavanja, seminarji in vaje v manjših skupinah in samostojno raziskovalno delo študenta. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Projektna oz. raziskovalna naloga, ki je nastala na osnovi zbranih podatkov v praksi: obseg 1500 do 2000 besed in pisni ali ustni izpit. Aktivno sodelovanje na predavanjih, seminarjih in vajah. Pri nalogi se ocenjuje: struktura naloge, teoretska podlaga, navajanje virov in literature med besedilom, predstavitev procesa raziskovanja in rezultati, ki so dobljeni na osnovi ustrezno izbranih in utemeljenih metod obdelave ter ugotovitve, ki so interpretirane in povezane s teoretičnimi izhodišči. Ustrezen zaključek, navajanje virov in literature ter urejene, priložene ter omenjene priloge. Sestavni del ocene je tudi govorna predstavitev raziskave ali predstavitev na plakatu. Uporablja se ocenjevalna lestvica, ki je sprejeta na UP. | Projektna naloga 40%, izpit 60%. |
Reference nosilca /: | |||||
|
Novice
1. sep. | Novice
Okrogla miza na UP PEF o pomenu pedagoških poklicev v sodobni družbi
Strokovnjaki iz izobraževalnih institucij in politike so skupaj s predstavnico študentov razpravljali o uglednosti, privlačnosti ter izzivih učiteljskega poklica. Udeleženci so izpostavili, da je učiteljski poklic temelj družbe in oblikuje prihodnost naslednjih generacij, nujno pa je vlagati v pedagoške programe in infrastrukturo.
25. avg. | Novice
Asist. Dragana Sapanjoš prejela glavno nagrado na umetniški razstavi Grisia 2025
Asist. Dragana Šapanjoš je na letošnji znameniti rovinjski enodnevni umetniški razstavi tekmovalnega značaja Grisia prejela glavno nagrado Mestne občine Rovinj–Rovigno.