Inkluzivna pedagogika
Poklicna orientacija in poklicno izobraževanje drugačnih otrok
UČNI NAČRT PREDMETA | |||||||||||||||||
Predmet: | Poklicna orientacija in poklicno izobraževanje drugačnih otrok | ||||||||||||||||
Course title: | |||||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | ||||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 2. | 3. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | ||||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | |||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | |||||||||||
15 | 15 | 15 | 30 | / | 105 * | 6 | |||||||||||
seminarska naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov, priprava na izpit in izpit 45 ur = 1,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | |||||||||||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Janez Drobnič | ||||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | |||||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: | |||||||
*V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse.
|
Temeljni literatura in viri / Readings: | |||||
Osnovna literatura:
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: | ||
Poleg dobre tretjine kontaktnih ur, ki jih zavzemajo predavanja, je poudarek tudi na izvajanju prakse. Ostale kontaktne ure odpadejo na problemsko orientirano učenje, ki se zaključi s seminarsko nalogo. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Znanje se preverja z ustnim izpitom študenta. Poleg tega pa še s seminarsko nalogo, ki je predpogoj za pristop k ustnemu izpitu. Seminarska naloga mora obsegati najmanj 1500 besed in pozitivna ocena seminarske naloge je pogoj za ustni izpit. Za izdelavo seminarske naloge študenti prejmejo navodila. | 40% seminarsko delo, 60 % izpit. |
Reference nosilca: | |||||
|
Novice
1. sep. | Novice
Okrogla miza na UP PEF o pomenu pedagoških poklicev v sodobni družbi
Strokovnjaki iz izobraževalnih institucij in politike so skupaj s predstavnico študentov razpravljali o uglednosti, privlačnosti ter izzivih učiteljskega poklica. Udeleženci so izpostavili, da je učiteljski poklic temelj družbe in oblikuje prihodnost naslednjih generacij, nujno pa je vlagati v pedagoške programe in infrastrukturo.
25. avg. | Novice
Asist. Dragana Sapanjoš prejela glavno nagrado na umetniški razstavi Grisia 2025
Asist. Dragana Šapanjoš je na letošnji znameniti rovinjski enodnevni umetniški razstavi tekmovalnega značaja Grisia prejela glavno nagrado Mestne občine Rovinj–Rovigno.