Inkluzivna pedagogika
Socialna integracija in podporne oblike
UČNI NAČRT PREDMETA | |||||||||||||||||
Predmet: | Socialna integracija in podporne oblike | ||||||||||||||||
Course title: | |||||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | ||||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. | 1. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | ||||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | |||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | |||||||||||
15 | 30 | 30 | / | / | 105 * | 6 | |||||||||||
Seminarska naloga 30 ur = 1 KT; izpit in priprava na izpit 45 ur = 1 KT; praksa 30 ur = 1 KT | |||||||||||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Janez Drobnič | ||||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | |||||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: | |||||||
*V samostojno študentovo delo je vključenih 30 ur (1 KT) prakse. Socialna integracija:
Podporne oblike in dejavnosti:
|
Temeljni literatura in viri / Readings: | |||||
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji:
Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija:
| ||
Metode poučevanja in učenja: | ||
Predavanja povezovati z aktivnim samoizobraževanjem (seminarske vaje) in z drugimi aktivnimi metodami učenja (analiza, iniciativa, diskusija...) ter izvajanjem prakse. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Seminarska naloga in ustni izpit, kjer mora študent/ka pokazati, kako obvlada teoretična znanja in kako jih zna aplicirati v praksi. | 40 % seminarsko delo, 60% izpit. |
Reference nosilca: | |||||
|
Novice
1. sep. | Novice
Okrogla miza na UP PEF o pomenu pedagoških poklicev v sodobni družbi
Strokovnjaki iz izobraževalnih institucij in politike so skupaj s predstavnico študentov razpravljali o uglednosti, privlačnosti ter izzivih učiteljskega poklica. Udeleženci so izpostavili, da je učiteljski poklic temelj družbe in oblikuje prihodnost naslednjih generacij, nujno pa je vlagati v pedagoške programe in infrastrukturo.
25. avg. | Novice
Asist. Dragana Sapanjoš prejela glavno nagrado na umetniški razstavi Grisia 2025
Asist. Dragana Šapanjoš je na letošnji znameniti rovinjski enodnevni umetniški razstavi tekmovalnega značaja Grisia prejela glavno nagrado Mestne občine Rovinj–Rovigno.