Inkluzivna pedagogika
Glasbena vzgoja v heterogenih skupinah
UČNI NAČRT PREDMETA | |||||||||||||||||
Predmet: | Glasbena vzgoja v heterogenih skupinah | ||||||||||||||||
Course title: | |||||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | ||||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. ali 2. | 1. ali 2. ali 3. | ||||||||||||||
Vrsta predmeta | Izbirni | ||||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | |||||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | |||||||||||
30 | 15 | / | 30 | / | 105 | 6 | |||||||||||
Projektna naloga 15 ur = 0,5 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; izpit in priprava na izpit 30 ur = 1 KT; praksa 30 ur = 1 KT | |||||||||||||||||
Nosilec predmeta: | doc. dr. Ivan Lešnik | ||||||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | |||||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
|
Temeljni literatura in viri / Readings: | |||||
Osnovna literatura:
|
Cilji in kompetence: | |
Cilji: Študent/ka
|
Predvideni študijski rezultati: | ||
Znanje in razumevanje: Študent/ka:
Študent/ka:
Študent/ka:
|
Metode poučevanja in učenja: | ||
Oblike dela:
Metode dela:
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) | |||
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Oceno sestavlja uspešno opravljen seminar, pisni del ter praktični del izpita. | Seminarska naloga = 25%, pisni del izpita = 25 %, praktični del = 50 %. |
Reference nosilca: | |||||
|
Novice
16. jul. | Novice
Razpis za vpis v študijska programa za izpopolnjevanje PAI in SPI OPP za leto 2025/2026
14. jul. | Novice
Izvedba aktivnosti v okviru Erasmus+ projekta SciMaG za razvoj naravoslovne pismenosti
Znanost je lahko tudi igra – in to zelo zabavna, če jo spoznavamo preko didaktične igre "Kaj je na meniju?"
Dogodki
9. jun. - 31. avg. | Dogodek Koper