Inkluzivna pedagogika
Bio-psiho-socialne značilnosti otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami
|   UČNI NAČRT PREDMETA / COURSE SYLLABUS  | ||||||||||||||||
|   Predmet:  |   Bio-psiho-socialne značilnosti otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami  | |||||||||||||||
|   Course title:  | ||||||||||||||||
|   Študijski program in stopnja Study programme and level  |   Študijska smer Study field  |   Letnik Academic year  |   Semester Semester  | |||||||||||||
|   Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja  |   /  |   1. ali 2.  |   1. ali 2. ali 3.  | |||||||||||||
|   Vrsta predmeta / Course type  |   izbirni  | |||||||||||||||
|   Univerzitetna koda predmeta / University course code:  | ||||||||||||||||
|   Predavanja Lectures  |   Seminar Seminar  |   Vaje Tutorial  |   Klinične vaje work  |   Druge oblike študija  |   Samost. delo Individ. work  |   ECTS  | ||||||||||
|   30  |   15  |   30  |   /  |   /  |   105  |   6  | ||||||||||
|   Nosilec predmeta / Lecturer:  |   prof. dr. Mitja Krajnčan  | |||||||||||||||
|   Jeziki / Languages:  |   Predavanja / Lectures:  |   slovenski  | ||||||||||||||
|   Vaje / Tutorial:  |   slovenski  | |||||||||||||||
|   Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti:  |   Prerequisits:  | |||||||||||||||
|   /  | ||||||||||||||||
|   Vsebina:  | 
|   Udeleženci se seznanijo z razvojnim in pojavnim vidikom nastajanja in razvoja čustvenih in vedenjskih težav in motenj v spletu družinskih in drugih okoliščin oziroma neugodnih razvojnih dejavnikov v zgodnjem življenjskem, predšolskem in šolskem obdobju. Seznanijo se z nekaterimi (za praktično uporabo/razumevanje) etiološkimi in fenomenološkimi klasifikacijami čustvenih in vedenjskim težav in motenj, pa tudi s težavami in krizami odraščanja na sploh v današnjih družbeno-ekonomskih razmerah. Poseben poudarek predmeta je na odkrivanju takoimenovanih močnih točk/področij otrok in mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, ki jih je mogoče koristiti kot izhodišča za produktivno reševanje te akutne vedenjske problematike.  | 
Temeljni literatura in viri / Readings:  | 
 
 Literatura se sproti dopolnjuje in aktualizira.  | 
|   Cilji in kompetence:  | 
 
  | 
|   Predvideni študijski rezultati:  | 
|   Znanje in razumevanje: Študent/-ka: 
  | 
|   Metode poučevanja in učenja:  | 
 
  | 
|   Načini ocenjevanja:  |   Delež (v %) / Weight (in %)  | 
|   - pisni izpit.  |   100%  | 
|   Reference nosilca / Lecturer's references:  | 
 
  | 
Novice
3. nov. | Novice
Viš. pred. Matija Jenko ter študentka Lara Strgaršek na Mednarodni znanstveni konferenci v Užicu v Srbiji
30. okt. | Novice
Pedagoška fakultete UP sodelovala na srečanju delovne skupine ECEC Evropske komisije o digitalizaciji v predšolskem obdobju (Positive impact, opportunities and challenges of digitalisation in Early Childhood Education and Care (ECEC)
Od 21. do 23. oktobra 2025 je v Ljubljani potekalo srečanje Delovne skupine za predšolsko vzgojo in izobraževanje (ECEC) Evropske komisije (European Early Childhood Education and Care (ECEC) Working Group - Peer Learning Activity: Positive impact, opportunities and challenges of digitalisation in Early Childhood Education and Care (ECEC), posvečeno vprašanjem digitalizacije v zgodnjem otroštvu.
28. okt. | Novice
NI TI VSEENO? DELUJ POŠTENO! - ŠTUDENTSKI DAN V OKVIRU TEDNA PREPREČEVANJA KORUPCIJE
Vabimo vas, da se nam v okviru letošnjega Tedna preprečevanja korupcije pridružite na Študentskemu dnevu, ki bo v sredo, 10. decembra 2025, med 10.00 in 12.00, v predavalnici Burja 1 na UP FHŠ (Fakulteta za humanistične študije), Titov trg 5, Koper.
Dogodki
4. nov. | Dogodek Koper