Inkluzivna pedagogika
Pravo in etika v edukaciji
UČNI NAČRT PREDMETA / COURSE SYLLABUS | ||||||||||||||||
Predmet: | Pravo in etika v edukaciji | |||||||||||||||
Course title: | Law and Ethics in Education | |||||||||||||||
Študijski program in stopnja Study programme and level | Študijska smer Study field | Letnik Academic year | Semester Semester | |||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. ali 2. | 1. ali 2. ali 3. | |||||||||||||
Vrsta predmeta / Course type | Izbirni | |||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta / University course code: | ||||||||||||||||
Predavanja Lectures | Seminar Seminar | Vaje Tutorial | Klinične vaje work | Druge oblike študija | Samost. delo Individ. work | ECTS | ||||||||||
45 | 30 | / | / | 105 | 6 | |||||||||||
Nosilec predmeta / Lecturer: | izr. prof. dr. Andraž Teršek | |||||||||||||||
Jeziki / Languages: | Predavanja / Lectures: | slovenski | ||||||||||||||
Vaje / Tutorial: | slovenski | |||||||||||||||
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: | Prerequisits: | |||||||||||||||
/ | / |
Vsebina: | Content (Syllabus outline): |
|
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura (basic readings):
|
Cilji in kompetence: | Objectives and competences: |
Cilji: Študent/ka
| Objectives: Students
General competences:
|
Predvideni študijski rezultati: | Intended learning outcomes: |
Znanje, razumevanje in uporaba: Študent/-ka:
Refleksija: Študent/-ka:
| Knowledge, understanding and use of: The student:
|
Metode poučevanja in učenja: | Learning and teaching methods: |
Oblike dela:
Metode dela:
| Forms of work:
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Oceno sestavlja uspešno opravljen seminar s seminarsko nalogo in ustni del izpita. | Seminarska naloga = 50%, ustni izpit = 50 % |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
1. sep. | Novice
Okrogla miza na UP PEF o pomenu pedagoških poklicev v sodobni družbi
Strokovnjaki iz izobraževalnih institucij in politike so skupaj s predstavnico študentov razpravljali o uglednosti, privlačnosti ter izzivih učiteljskega poklica. Udeleženci so izpostavili, da je učiteljski poklic temelj družbe in oblikuje prihodnost naslednjih generacij, nujno pa je vlagati v pedagoške programe in infrastrukturo.
25. avg. | Novice
Asist. Dragana Sapanjoš prejela glavno nagrado na umetniški razstavi Grisia 2025
Asist. Dragana Šapanjoš je na letošnji znameniti rovinjski enodnevni umetniški razstavi tekmovalnega značaja Grisia prejela glavno nagrado Mestne občine Rovinj–Rovigno.