Inkluzivna pedagogika
Projektno delo z izbrano populacijo
UČNI NAČRT PREDMETA / COURSE SYLLABUS | ||||||||||||||||
Predmet: | Projektno delo z izbrano populacijo | |||||||||||||||
Course title: | Project work with selected population | |||||||||||||||
Študijski program in stopnja Study programme and level | Študijska smer Study field | Letnik Academic year | Semester Semester | |||||||||||||
Inkluzivna pedagogika, 2. stopnja | / | 1. ali 2. | 1. ali 2. ali 3. | |||||||||||||
Vrsta predmeta / Course type | izbirni | |||||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta / University course code: | ||||||||||||||||
Predavanja Lectures | Seminar Seminar | Sem. vaje Tutorial | Lab. vaje Laboratory work | Teren. vaje Field work | Samost. delo Individ. work | ECTS | ||||||||||
30 | 15 | 30 | / | / | 105 | 6 | ||||||||||
Nosilec predmeta / Lecturer: | prof. dr. Mitja Krajnčan | |||||||||||||||
Jeziki / Languages: | Predavanja / Lectures: | slovenski | ||||||||||||||
Vaje / Tutorial: | slovenski | |||||||||||||||
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: | Prerequisits: | |||||||||||||||
/ |
Vsebina: |
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
|
Cilji in kompetence: |
Učna enota prispeva predvsem k razvoju naslednjih splošnih in specifičnih kompetenc:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
|
Metode poučevanja in učenja: |
|
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) - ocena projekta, - ustni izpit. | 70%, 30%. |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
16. jul. | Novice
Razpis za vpis v študijska programa za izpopolnjevanje PAI in SPI OPP za leto 2025/2026
14. jul. | Novice
Izvedba aktivnosti v okviru Erasmus+ projekta SciMaG za razvoj naravoslovne pismenosti
Znanost je lahko tudi igra – in to zelo zabavna, če jo spoznavamo preko didaktične igre "Kaj je na meniju?"
Dogodki
9. jun. - 31. avg. | Dogodek Koper