Opis programa do vključno vpisa v 1. letnik v študijskem letu 2015/2016
Otrok in glasbeno okolje
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Otrok in glasbeno okolje | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Zgodnje učenje, 2. stopnja | / | 1. | 2. | |||||||||||
Vrsta predmeta | Obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | 30 | Pedagoška praksa = 15 | *105 | 6 KT | ||||||||||
Del obveznosti se lahko izvaja v obliki e- izobraževanja. *Seminarska naloga 30 ur = 1 KT; študij literature in virov 30 ur = 1 KT; krajši pisni izdelki (pedagoška praksa) 15 ur = 0,5 KT; izpit in priprava na izpit 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | izr. prof. dr. Bogdana Borota | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji: Študent/-ka se seznani z novejšimi spoznanji glasbene pedagogike. Pozna soodvisnost med glasbenim potencialom otroka ter učenjem in dejavniki kulturnega okolja. Zna kritično izbirati in vrednotiti glasbeno literaturo glede na priložnosti ter potrebe, interese in zmožnosti otroka. Razvija pozitiven odnos do glasbene kulture ter odgovornost do ekologije zvočnega prostora. Usposobi se za načrtovanje in izvajanje glasbene vzgoje ter za opazovanje in spremljanje otroka. Pozna nekatere smernice znanstvenoraziskovalnega dela in umetniškega udejstvovanja. V okviru praktičnega usposabljanja vzpostavlja povezave med teoretičnimi spoznanji in praktično izvedbo pri delu z otroki. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študent/-ka:
Uporaba: Študent/-ka:
Refleksija: Študent/-ka:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Metode poučevanja in učenja:
V okviru predmeta se izvaja tudi praktično usposabljanje. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
Seminarska naloga in izpit. Pozitivno ocenjena seminarska naloga je pogoj za prijavo k izpitu. | 40 % seminarska naloga, 60 % izpit. |
Reference nosilca: |
|
Novice
23. apr. | Novice
Razstava študentov Inštituta za vizualno kulturo Univerze Nyiregyhaza
Od 22. aprila 2024 v novih prostorih na Čevljarski ulici v Kopru gostimo razstavo študentov Inštituta za vizualno kulturo Univerze Nyiregyhaza
23. apr. | Novice
Vabilo na preizkusno predavanje dr. Doza
Obveščamo vas, da bo imel dr. Daniel Doz, kandidat za izvolitev v naziv visokošolski učitelj – docent za področje Didaktika matematike in znanstveni naziv znanstveni sodelavec v četrtek, 9. maja 2024, ob 10. uri.
22. apr. | Novice
Ob svetovnem dnevu knjige: branje z najmlajšimi se začne z objemom čez rame
UP PEF in Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper sta v ponedeljek, 22. aprila 2024, gostili italijansko otroško pisateljico Eliso Mazzoli in urednico Anito Molino, ki sta v okviru svetovnega dneva knjige in mladinske književnosti spregovorili o ključni vlogi otroške literature pri razvoju otrokove osebnosti in sposobnosti. Teden pred tem pa je dr. Barbara Baloh z UP PEF predstavila pomen slikanic brez besedila.
Dogodki
23. apr. - 30. apr. | Dogodek Koper
Urjenje bralnih veščin s pomočjo terapevtskega psa
26. apr. | Dogodek Koper
Umetnost nima nasprotnika
6. maj. | Dogodek Koper