Predšolska vzgoja
Glasbene dejavnosti
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Glasbene dejavnosti | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Predšolska vzgoja, 1. stopnja | / | 2. | 3. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
15 | / | / | 15 | Individualne vaje=15 | *45 | 3 | ||||||||
*Študij literature 15 ur = 0,5 KT; priprava na izpit in izpit 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | izr. prof. dr. Bogdana Borota | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: |
Opravljen izpit iz predmeta Glasbeni jezik. |
Vsebina: |
V okviru predmeta se študent/-ka seznani s teoretičnimi izhodišči in praktičnim izvajanjem glasbenih dejavnosti, ki izhajajo iz glasbe kot umetnosti. Vokalno-instrumentalni pouk vključuje dejavnosti petja, ustvarjanja in instrumentalnega izvajanja s poudarkom na skupinskem muziciranju. Osnove motivičnega dela so obravnavane z vidika praktične uporabe pri snovanju novih glasbenih zamisli, analizi skladb in načrtovanju glasbenih dejavnosti. Glasbene dejavnosti V okviru predmeta se študent/-ka seznani s teoretičnimi izhodišči in praktičnim izvajanjem glasbenih dejavnosti, ki izhajajo iz glasbe kot umetnosti. Vokalno-instrumentalni pouk vključuje dejavnosti petja, ustvarjanja in instrumentalnega izvajanja s poudarkom na skupinskem muziciranju. Osnove motivičnega dela so obravnavane z vidika praktične uporabe pri snovanju novih glasbenih zamisli, analizi skladb in načrtovanju glasbenih dejavnosti. Glasbene dejavnosti
Vokalno – instrumentalni praktikum
Aktiven pristop do ustvarjanja novih glasbenih vsebin
|
Temeljni literatura in viri: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji: Študentje si na osnovi aktivnega sodelovanja in glasbenega izvajanja razvijajo glasbene spretnosti in sposobnosti, poglabljajo razumevanje glasbenega jezika s poudarkom na večglasju (sozvočja in kadence) in oblikoslovja. Poglabljajo tehniko petja in igranja na glasbila ter se urijo v skupinskem muziciranju. Poznajo raznovrstne glasbene dejavnosti in igre ter procesni vidik načrtovanja in izvajanja le-teh. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študentje:
Uporaba: Študentje:
Refleksija: Študentje:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja, individualno učenje in poučevanje, sodelovalno učenje in poučevanje, glasbene delavnice, e-učenje in poučevanje, praktično izvajanje. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Sprotno opravljanje obveznosti (krajše pisne naloge). Pogoj za prijavo k izpitu je opravljen izpit Glasbeni jezik. Izpit je sestavljen iz dveh kolokvijev: praktikum (50% skupne ocene) in glasbene dejavnosti (50% skupne ocene). Oba kolokvija morata biti pozitivno ocenjena. | Pogoj za prijavo k izpitu je opravljen izpit Glasbeni jezik. Izpit je sestavljen iz dveh kolokvijev: praktikum (50% skupne ocene) in glasbene dejavnosti (50% skupne ocene). Oba kolokvija morata biti pozitivno ocenjena. |
Reference nosilca: |
|
Novice
16. apr. | Novice
Naša študentka Nataša Vidonis prejela Flajbanovo nagrado
V petek, 12. aprila 2024, so podelili nagrade za zamejske študentke in študente. Na prireditvi v Trstu se je zbralo številno občinstvo in sprva prisluhnilo predsedniku Slovenskega deželnega gospodarskega združenja Robertu Frandoliču, ki je poudaril, da so mladi aktivni in uspešni, zato se jim za prihodnost narodne skupnosti ni treba bati.
16. apr. | Novice
Rdeča nit druge Mednarodne konference o ekosocialnem izobraževanju bo ...
V času podnebne krize in nujnosti ukrepanja moramo učence vseh starosti spodbujati pri razvoju znanj in spretnosti, da se bodo lahko učinkovito spoprijeli s podnebno krizo in ostalimi izzivi prihodnosti. Pri tem pa imajo ključno vlogo prav učitelji, katerim je Mednarodna konferenca o ekosocialnem izobraževanju tudi posvečena.
15. apr. | Novice
Objava Liste kandidatov za redne volitve dekana UP PEF
Spoštovani, na podlagi šestega odstavka 17. člena Pravilnika o volitvah dekanov članic Univerze na Primorskem (št. 002-25/23, sprejet na 1. redni seji Senata Univerze na primorskem, ki je potekala 27. septembra 2023) je Volilna komisija za izvedbo rednih volitev dekana Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete na svoji 1. redni seji, ki je potekala 12. aprila 2024, potrdila Listo kandidatov za redne volitve dekana Univerze na Primorskem, Pedagoške fakultete.