Seminar: Lahko branje in dostopne informacije

datum: 01.04.2022

kategorija: Za študente

Zavod RISA organizira spletni seminar za strokovnjake in študente. 

Tema: Lahko branje in dostopne informacije

Seminar bo potekal od 8. aprila do 5. maja 2022 in je brezplačen. 

 

O načinu dela in ostalem pišemo spodaj v priponki:

 SPLETNI SEMINAR Lahko branje PERLSI

Prijavite se lahko (do 7. aprila) preko spleta:  https://forms.gle/hsc5NGNCFdQEaQtX9

 

Seminar bo potekal v okviru Erasmus+ projekta Promoting Easy-to-Read Language for Social Inclusion (PERLSI). 

Spletna stran projekta: https://www.lu.lv/en/perlsi/

 

Vabljeni!